Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vol- of Deeltijd HBO-studie?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik ben 20jr.
Heb MBO-ICT niveau4 (BOL=5dagen p/w) afgerond.
Heb de 1e 3certificaten van MCSE 2003 Traject behaald en ben bezig met volgende.

Nu vraag ik me af, wat kan ik het beste doen?
1. Werken en een Beetje bijleren met Cisco en Microsoft
2. Werken en daarnaast een HBO-TI opleiding doen in de avonduren? (Dus avond HBO)
3. Werken en bijv. 2dagen per week vrij voor studie (duus deeltijd HBO)

Wat voor opleiding instantie raden jullie mij aan? een LOI / NTI opleiding (dus geheel zelfstandig)
of toch een opleiding bij Hogeschool Rotterdam of IN-Holland?

En hoeveel tijd heb ik nodig (per week) voor mijn studie als ik Part-time in 3jaar de opleiding wil halen?

Of raden jullie aan om toch maar 3jaar volledig naar school te gaan?

Graag jullie adviesen! BVD!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit zijn allemaal dingen die je ovlgens mij alleen echt zelf kan beslissen? ;)

Wat vind jij belangrijk? Veel kennis over een specifiek producten lijn (MCSE) of een bredere (en dus wat oppervlakkigere) HBO basis?

Kan je goed jezelf motiveren om iets te doen (discipline?) - of vind je het handig om min of meer in een vast ritueel zaken te doen? :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Als ik voor die keuze zo staan, zou ik voor 3 jaar volledig school kiezen :)
Versnelde route is pittig genoeg (zijn redelijk wat, die in het normale traject komen)
Daarnaast kun je nog even genieten van het student zijn.
Je bent 20 jaar, je moet je hele leven nog werken, geniet nu het nog even (ongestraft) kan :)

Maar dat is mijn redenatie, je moet toch echt zelf uitvogelen wat jij wil :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:26

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je kunt je vraag beter stellen in HBO of 'werken + MCSE' aangezien het in het verlengde van dat topic ligt. Dubbelposten is niet de bedoeling :)

Dit topic is gesloten.