Sinds kort speelt mijn computer niet meer goed videobestanden af. het gaat dan om avi's, mpg's vob's, m2v's enz enz... Het geluid is in iedere mediaspeler gewoon normaal, alleen het videoschermpje blijf zwart. ik heb het geprobeerd met: BSplayer, Windvd, Mediaplayer 10, Meidia Player classic en Blaze DVD. Alleen VirtualDub laat het beeld zien, maar dat is natuurlijk niet ideaal kijken
Dit bewijst volgens mij wel dat het niet aan de bestanden zelf ligt, en ook niet aan de codec. Immers, als ik niet de juiste codecs zou hebben, dan kan virtualdub de video ook niet laten zien. Iemand enig idee hoe dit kan? het zou kunnen dat ik per ongeluk een instelling ergens heb veranderd, maar het lijkt me vreemd dat een instelling er voor zorgt dat geen een mediaspeler iets afspeelt. Kan het iets te maken hebben met een instelling in Nvidia Nview? Ik heb een asus v9999GT, dus een 6800gt met NV40.
probeer eens VLC media player,
deze speelt echt ALLES!
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
deze speelt echt ALLES!
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Kijk eens bij je beeldscherm opties (bij configuratiescherm) en dan bij settings advanced.
Kijk dan eens of de boel goed is ingesteld. Vooral bij het tv gedeelte (als dat kan met je 3d kaart tenminste)
probeer anders eens andere drivers voor je 3d kaart
Kijk dan eens of de boel goed is ingesteld. Vooral bij het tv gedeelte (als dat kan met je 3d kaart tenminste)
probeer anders eens andere drivers voor je 3d kaart
[ Voor 85% gewijzigd door JuuL20 op 03-09-2005 23:19 ]
Overlay aanzetten......
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Zoiets bedoelde ikCavie schreef op zondag 04 september 2005 @ 21:37:
Overlay aanzetten......

Overlay van Nvidia stond aan, dus dat had geen effect. Maar nu heb ik VMR aangezet. dit is:
ik snap het zelf ook niet al te goed, maar het werkt wel, het beeld is weer terug!! Bedankt!een software matige overlay van windows, ipv een hardware matige van nvidia
Pagina: 1