[RA2] Unable to connect to other players

Pagina: 1
Acties:

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 23:32
Hallo mensen.

Om even terug te gaan naar leuke oldskool spelletjes is altijd fijn. Zo heb ik laatst voor minder dan €10,- het spelletje RA2 gekocht, lekker online knallen voor weinig.
Probleem is alleen dat het spel nogal vol zit met foutjes, en 1 fout is erg vervelend.

Situatieschets.
Ik speel samen met een vriend van me RA2. We hebben beide een map (maakt niet uit welke). Er komen 2 (of mere of minder) andere spelers in mijn "Create Game" (of die van die vriend) die de map niet hebben. We accepten allemaal, duurt even een paar seconden en dan spring ik samen met de mensen die de map niet hebben over naar het "Transfering map" scherm, alleen de mensen die de map al hebben blijven dan in het connectiescherm staan. Daar gaat het fout.
Het lijkt dan namelijk alsof die mensen naar een paar seconden een time-out ofzo krijgen. Gevolg is dat zij een scherm voor hun ogen krijgen "Unable to connect to other players". Zij gaan niet verder, wij wel alleen moeten we dan wachten op hun, terwijl zij niet meer in het spel zitten.

Iemand een idee zodat je misschien die eventuele time out uit kunt zetten?

Verwijderd

Dit is een technische vraag. -> Spielerij - Problemen & Vragen

• Steph Kai
Oh sorry... mb

• Steph Kai
Modbreak:Kicken binnen 24 uur is niet de bedoeling!

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 03-09-2005 20:40 ]

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik denk dat je het al gedaan hebt vanwege het online gamen, maar meldt het toch ff... update naar de laatste patch, dat verhelpt vaak problemen.

Kunnen er misschien problemen zijn met een firewall die er tussen zit? Ik weet dat er met C&C Generals (hoewel dat door EA gemaakt is) erg veel problemen zijn wat betreft online spelen. Check Google anders eens voor vergelijkbare problemen en gebruik de search op GoT, misschien vind je wat :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mafkees op 03-09-2005 23:22 ]