Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde een nieuwe PC kopen met Windows XP home edition maar nu ik gelezen heb dat volgenjaar de nieuwe Windows verschijnt voel ik mij genoodzaakt om maar te wachten tot Windows Vista uitkomt.
Want stel voor ik koop nu de nieuwe PC met Windows XP terwijl ik ook graag de Windows Vista wilde bezitten kost mij dat straks extra geld.
Ik vind het een moeilijke keus om te beslissen want ik heb in het verleden al zo,n foute keuze gemaakt toen ik een nieuwe PC kocht met Windows Millenium en een paar maanden kwam toen Windows XP uit , en die Millenium was eigenlijk toch de slechtste versie van Windows.
En we weten dat een Windows versie ongeveer 4 tot 5 jaar meegaat en dan is hij echt verouderd.
Wat vind jij ervan als je ervoor stond om een nieuwe PC te kopen , en ook graag die Windows Vista wilde hebben , zou jij wachten tot de nieuwe Windows uitkwam of toch voor Windows XP kiezen ?
Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je weet met product releases (en zeker Microsoft ;) ) nooit zeker wanneer een product uitkomt - voor hetzelfde geld ben je straks aan het wachten tot 2008 :)

Verder - welk OS draai je nu? Kan je die licenite niet meenemen naar je nieuwe computer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Windows XP is gewoon een goede windows versie en zal zeker nog een aantal jaar nadat Vista uitkomt ondersteund worden. Ik heb zelf net een maand geleden windows xp professional gekocht, aangezien Vista er zeker nog niet binnenkort aankomt. Windows ME was eerlijk gezegd gewoon een misser in de lijn, aangezien windows 98se zelfs lekkerder werkt dan een Windows ME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb onlangs gewoon nog Windows XP gekocht. Windows Vista duurt toch nog wel even en tot die tijd wil ik toch graag Windows draaien. Daarnaast ben je niet verplicht om (gelijk) over te stappen naar Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Gewoon windows XP doen, je kan nu bij een nieuwe pc nog een goedkopere OEM versie krijgen waarschijnlijk, en windows XP gaat nog lang genoeg mee. Ik draai zelf bijvoorbeel nog steeds op Windows 2000 terwijl XP al jaren uit is :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Tegen de tijd dat windows vista uitkomt is jouw pc alweer aan vernieuwing toe.
In de komende 3 jaar zit jij met XP gewoon goed!
joopata
Pagina: 1