Toon posts:

[2000] Password recovery

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Kan er hier iemand mij een tooltje aanbevelen om het admin paswoord te weten te komen. Ik heb "cain en abel" reeds geinstalleerd maar daar krijg ik maar een deel van het paswoord te zien en met het andere programma "windows paswoord" is het betalend om het hele paswoord te zien. Heb dit enkel nodig voor 1 paswoord.
Iemand ervaring met een goed gratis tooltje ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het opvragen van een password is iets wat wij niet willen zien op GoT - je kan er namelijk "ongezien" toegang mee krijgen tot iemands systeem :)

Wat je kan proberen is pnordahl's bootdisk om het passwoord te veranderen ([google=ntpasswd]) :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:36:
Het opvragen van een password is iets wat wij niet willen zien op GoT - je kan er namelijk "ongezien" toegang mee krijgen tot iemands systeem :)

Wat je kan proberen is pnordahl's bootdisk om het passwoord te veranderen ([google=ntpasswd]) :)
Wel ik werk op dit moment in scholen en de vorige die verantwoordelijk was voor ict heeft een paswoord ingesteld en de directrice als gewone gebruiker laten inloggen. Ik kan nu dus geen instellingen veranderen.
Niet iedereen is nen "bad guy" hé

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bel 'm (social hacking)?

We doen het hier gewoon niet, ook al weten we dat je dat wel degelijk kan met een offline kopie van de SAM en wat tools.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device