Externe hardeschijf ontkoppelen

Pagina: 1
Acties:

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 22:17
Ik heb gezocht op google en got, maar niet echt het antwoord kunnen vinden.

Ik kan mijn harddisk dus niet ontkoppelen via het icoontje rechts onderin. Hij geeft constant aan dat het niet mogelijk is.

Ik gebruik op het moment van ontkoppelen mijn hd helemaal niet, er staan geen programma's op en ik heb geen virusscanner ofzo. Nu zou ik dus willen weten hoe ik hem het beste kan uitzetten. En om telkens mijn pc uit te zetten zie ik ook niet echt zitten.

Ik hoop dat iemand een beetje goed advies heeft en/of mij kan vertellen of het schadelijk is om gewoon mijn hd uit te zetten zonder hem te ontkoppelen.

-----------------------------------------------
Verder heb ik nog een klein vraagje, 1 van mijn hd is kapot gegaan en geeft in partionmagic aan dat hij bad is. Ik heb nooit problemen gehad met deze hd dus denk niet dat ie echt kapot is, maar ik weet niet wat ik kan doen om hem weer aan de praat te krijgen. Dus als iemand een advies heeft hoor ik dat graag.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:33
Trek hem er eens gewoon uit en kijk wat er gebeurt. Windows wil nog wel eens moeilijk over dingen doen. Je hebt geen documenten of iets geopend op de schijf, of een bestand of map gedeeld ofzo?

• thriller
Ik heb niets geopend, en nu zet ik de hd gewoon uit, maar al mijn muziek staat erop en ik wil niet het risico lopen om die te verliezen

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:09

RainofDeath

DYUVSDFJ

Heb je een Admin account? Bij ons op school doen die pc's er ook zo moeilijk over, omdat we een account hebben die eigenlijk helemaal niks kan behalve word/excel/internet enz.

• thriller
Ik heb en admin account ja.

Maar ik heb nog iets geks ondekt, als ik probeer om mijn hd te ontkoppelen valt ook mijn internet weg. Dus hij ontkoppelt ook mijn usb modem