Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar gewoon één account is natuurlijk wel zo netjes...
[ Voor 69% gewijzigd door MikeyMan op 03-09-2005 12:21 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Atlas op 03-09-2005 12:22 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Heb je een officiele bron waarin dit staat? Daar ben ik naar op zoek maar dit kan ik niet vinden namelijk.Atlas schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:21:
Het hebben van klone-accounts is verboden, dus reken maar uit
check de FAQ op clone accountsBor de Wollef schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:27:
[...]
Heb je een officiele bron waarin dit staat? Daar ben ik naar op zoek maar dit kan ik niet vinden namelijk.
|>
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
ARME AOW’er
Ik wist het ook wel maar ik kon de info niet zwart op wit vinden. Vandaar dat ik het vroegTRON schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:35:
Nou Bor de Wollef, van jou had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat je dit al wist?
Ach ja, ik ben ooit ook eens onterecht beschuldigd van het hebben van een clone account doordat een (inmiddels ex) huisgenoot steeds na mij inlogde.
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 03-09-2005 13:11 ]
Waarom hebben we dan de mogelijkheid om "te reageren onder een ander account" als je replied?Zoefff schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:28:
Dat vind je in Registratievoorwaarden en faq , kopje "Algemeen beleid / Terms of Use", laatste item
Edit: Tuurlijk, er zijn ook openbare computers....
[ Voor 15% gewijzigd door Roamor op 03-09-2005 13:13 ]
Voor als iemand voor jou vergeten is uit te loggen?RoamoR schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:11:
[...]
Waarom hebben we dan de mogelijkheid om "te reageren onder een ander account" als je replied?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heel handig als je met 2 personen in 1 huis dezelfde PC deelt en toch onder je eigen account wil reageren
Tijd voor een nieuwe sig..
Yep, dan krijg je dus niet net als ik (direct na elkaar in en uitloggen en posten) een "officiele waarschuwing" voor account sharing aan de broek.Koffie schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:52:
Je blijft daarna ingelogd onder het account wat al ingelogd was.
Heel handig als je met 2 personen in 1 huis dezelfde PC deelt en toch onder je eigen account wil reageren
Zo maar na één keer? Lijkt me stug. Een heldere uitleg aan de bemiddelaar en je OW wordt dan echt wel ingetrokken. Een OW voor zoiets rust nooit op één voorval, tenzij het overduidelijk bewust is gedaan. Wanneer zoiets per ongeluk gebeurt, en niet bewust misbruik is gemaakt van een andermans account, krijg je er geen OW voor...Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:03:
Yep, dan krijg je dus niet net als ik (direct na elkaar in en uitloggen en posten) een "officiele waarschuwing" voor account sharing aan de broek.
* Han kan dat iig niet voorstellen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je suggereerd iets wat helemaal niet zo is, namelijk dat je een OW hebt gehad voor accountsharing.Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:03:
[...]
Yep, dan krijg je dus niet net als ik (direct na elkaar in en uitloggen en posten) een "officiele waarschuwing" voor account sharing aan de broek.Jammer dat die functie er niet eerder was.
Misschien ging de waarschuwing naar het account dat is ingelogged nadat Bor heeft gepostSmartDoDo schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:33:
[...]
Je suggereerd iets wat helemaal niet zo is, namelijk dat je een OW hebt gehad voor accountsharing.
(niet dat ik iets van het voorval afweet
[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 03-09-2005 22:35 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als dat zo is dan ging hij naar het cloontje van Bor de Wollef aangezien hij het over zichzelf heeftfsfikke schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:34:
[...]
Misschien ging de waarschuwing naar het account dat is ingelogged nadat Bor heeft gepost
Hoewel dit redelijk offtopic gaat is er volgens mij zelfs nog over "mijn geval" gediscussieerd in een crewoverleg. Er staat vast een aantekening bij mijn naam oid. Er is wel een soort van OW gegeven (ten onrechte overigens). Mijn uitleg mocht niet baten, e-mails van de echte account houder (van wat mijn schaduwaccount zou zijn) ook niet.SmartDoDo schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:33:
[...]
Je suggereerd iets wat helemaal niet zo is, namelijk dat je een OW hebt gehad voor accountsharing.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 04-09-2005 00:13 ]
Ik krijg ingefluisterd dat het iets van de FP betreft, niet het forum. Je haalt nu 2 zaken door elkaar, hier hebben we het puur over GoTBor de Wollef schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:11:
[...]
Er is wel een soort van OW gegeven (ten onrechte overigens). Mijn uitleg mocht niet baten, e-mails van de echte account houder (van wat mijn schaduwaccount zou zijn) ook niet.
Ik voel er weinig voor om hier jouw specifieke geval te bespreken (ik ken het 'dossier' overigens welBor de Wollef schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:11:
Hoewel dit redelijk offtopic gaat is er volgens mij zelfs nog over "mijn geval" gediscussieerd in een crewoverleg. Er staat vast een aantekening bij mijn naam oid. Er is wel een soort van OW gegeven (ten onrechte overigens). Mijn uitleg mocht niet baten, e-mails van de echte account houder (van wat mijn schaduwaccount zou zijn) ook niet.
Professioneel Hyves-weigeraar
Sorry, mijn fout, dacht dat de policy / technische invulling voor de frontpage en GoT hetzelfde warenSmartDoDo schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:26:
[...]
Ik krijg ingefluisterd dat het iets van de FP betreft, niet het forum. Je haalt nu 2 zaken door elkaar, hier hebben we het puur over GoT
Zoals ik al zei: dit gaat redelijk offtopic. Echter heb ik nu dus uit eerste hand vernomen dat hetgene wat je hier zegt niet altijd waar is (in mijn geval bijvoorbeeld niet). Als je het daar over wilt hebben kun je mij natuurlijk altijd mailen.dus als je uitleg niet geloofd wordt dan moeten er heel wat vreemde dingen aan de hand zijn die niet verklaard worden of zelfs tegenstrijdig lijken te zijn.
Wat mij betreft is de policy duidelijk en kunnen we dit topic laten voor wat het is.