Hoeveel accounts mag iemand hebben op Tweakers en GoT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Heren Adjes,

Ik kwam net een post tegen van iemand die het had over "mijn andere account hier op got". Dat brengt mij tot de vraag "hoeveel accounts mag iemand hebben op Tweakers en GoT"? Volgens mij is dit maar 1 maar ik kon tijdens mijn zoektocht naar het antwoord daar niet echt iets over vinden. Vandaar dat ik de vraag nu voor jullie voeten werp :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

1 per mailadres naar mijn weten... Maar das vooral omdat het niet te controleren is of iemand twee mailadressen gebruikt...

Maar gewoon één account is natuurlijk wel zo netjes...

[ Voor 69% gewijzigd door MikeyMan op 03-09-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Het hebben van klone-accounts is verboden, dus reken maar uit ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Atlas op 03-09-2005 12:22 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Atlas schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:21:
Het hebben van klone-accounts is verboden, dus reken maar uit ;)
Heb je een officiele bron waarin dit staat? Daar ben ik naar op zoek maar dit kan ik niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:05
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:27:
[...]

Heb je een officiele bron waarin dit staat? Daar ben ik naar op zoek maar dit kan ik niet vinden namelijk.
check de FAQ op clone accounts :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:36

Zoefff

❤ 

Dat vind je in Registratievoorwaarden en faq , kopje "Algemeen beleid / Terms of Use", laatste item :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
Nou Bor de Wollef, van jou had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat je dit al wist? :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Bor struint teveel in het enge bos rond ipv de FAQ door te snuffelen. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
TRON schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:35:
Nou Bor de Wollef, van jou had ik eerlijk gezegd wel verwacht dat je dit al wist? :)
Ik wist het ook wel maar ik kon de info niet zwart op wit vinden. Vandaar dat ik het vroeg :) Ik heb mij al heeel lang geleden geregistreerd :) De search bracht mij niet bij de faq (daar is ook wel wat over te zeggen) :) Thanks in ieder geval.

Ach ja, ik ben ooit ook eens onterecht beschuldigd van het hebben van een clone account doordat een (inmiddels ex) huisgenoot steeds na mij inlogde.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 03-09-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zoefff schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:28:
Dat vind je in Registratievoorwaarden en faq , kopje "Algemeen beleid / Terms of Use", laatste item :)
Waarom hebben we dan de mogelijkheid om "te reageren onder een ander account" als je replied?

Edit: Tuurlijk, er zijn ook openbare computers.... :) Dank je Bor de Wollef. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Roamor op 03-09-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
RoamoR schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:11:
[...]

Waarom hebben we dan de mogelijkheid om "te reageren onder een ander account" als je replied?
Voor als iemand voor jou vergeten is uit te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 13:54
Ik heb die functie alleen nooit gebruikt. Blijf je dan ook meteen ingelogd als dat "andere account" of kan je daarna gewoon weer met je reeds ingelogde account verder?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je blijft daarna ingelogd onder het account wat al ingelogd was.
Heel handig als je met 2 personen in 1 huis dezelfde PC deelt en toch onder je eigen account wil reageren

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Koffie schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:52:
Je blijft daarna ingelogd onder het account wat al ingelogd was.
Heel handig als je met 2 personen in 1 huis dezelfde PC deelt en toch onder je eigen account wil reageren
Yep, dan krijg je dus niet net als ik (direct na elkaar in en uitloggen en posten) een "officiele waarschuwing" voor account sharing aan de broek. :( Jammer dat die functie er niet eerder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:03:
Yep, dan krijg je dus niet net als ik (direct na elkaar in en uitloggen en posten) een "officiele waarschuwing" voor account sharing aan de broek. :(
Zo maar na één keer? Lijkt me stug. Een heldere uitleg aan de bemiddelaar en je OW wordt dan echt wel ingetrokken. Een OW voor zoiets rust nooit op één voorval, tenzij het overduidelijk bewust is gedaan. Wanneer zoiets per ongeluk gebeurt, en niet bewust misbruik is gemaakt van een andermans account, krijg je er geen OW voor...

* Han kan dat iig niet voorstellen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:03:
[...]

Yep, dan krijg je dus niet net als ik (direct na elkaar in en uitloggen en posten) een "officiele waarschuwing" voor account sharing aan de broek. :( Jammer dat die functie er niet eerder was.
Je suggereerd iets wat helemaal niet zo is, namelijk dat je een OW hebt gehad voor accountsharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SmartDoDo schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:33:
[...]
Je suggereerd iets wat helemaal niet zo is, namelijk dat je een OW hebt gehad voor accountsharing.
Misschien ging de waarschuwing naar het account dat is ingelogged nadat Bor heeft gepost :?

(niet dat ik iets van het voorval afweet :P )

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 03-09-2005 22:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

fsfikke schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:34:
[...]

Misschien ging de waarschuwing naar het account dat is ingelogged nadat Bor heeft gepost :?
Als dat zo is dan ging hij naar het cloontje van Bor de Wollef aangezien hij het over zichzelf heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:33:
[...]
Hoewel dit redelijk offtopic gaat is er volgens mij zelfs nog over "mijn geval" gediscussieerd in een crewoverleg. Er staat vast een aantekening bij mijn naam oid. Er is wel een soort van OW gegeven (ten onrechte overigens). Mijn uitleg mocht niet baten, e-mails van de echte account houder (van wat mijn schaduwaccount zou zijn) ook niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 04-09-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Bor de Wollef schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:11:
[...]
Er is wel een soort van OW gegeven (ten onrechte overigens). Mijn uitleg mocht niet baten, e-mails van de echte account houder (van wat mijn schaduwaccount zou zijn) ook niet.
Ik krijg ingefluisterd dat het iets van de FP betreft, niet het forum. Je haalt nu 2 zaken door elkaar, hier hebben we het puur over GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Bor de Wollef schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:11:
Hoewel dit redelijk offtopic gaat is er volgens mij zelfs nog over "mijn geval" gediscussieerd in een crewoverleg. Er staat vast een aantekening bij mijn naam oid. Er is wel een soort van OW gegeven (ten onrechte overigens). Mijn uitleg mocht niet baten, e-mails van de echte account houder (van wat mijn schaduwaccount zou zijn) ook niet.
Ik voel er weinig voor om hier jouw specifieke geval te bespreken (ik ken het 'dossier' overigens wel ;)), maar ik wil het algemeen toch wel even zeggen dat de crew uit hele redelijke mensen bestaat, dus als je uitleg niet geloofd wordt dan moeten er heel wat vreemde dingen aan de hand zijn die niet verklaard worden of zelfs tegenstrijdig lijken te zijn. Het is dus zeker niet zo dat iemand anders op jouw pc laten inloggen meteen een waarschuwing of ban betekent.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:26:
[...]
Ik krijg ingefluisterd dat het iets van de FP betreft, niet het forum. Je haalt nu 2 zaken door elkaar, hier hebben we het puur over GoT :)
Sorry, mijn fout, dacht dat de policy / technische invulling voor de frontpage en GoT hetzelfde waren :)
dus als je uitleg niet geloofd wordt dan moeten er heel wat vreemde dingen aan de hand zijn die niet verklaard worden of zelfs tegenstrijdig lijken te zijn.
Zoals ik al zei: dit gaat redelijk offtopic. Echter heb ik nu dus uit eerste hand vernomen dat hetgene wat je hier zegt niet altijd waar is (in mijn geval bijvoorbeeld niet). Als je het daar over wilt hebben kun je mij natuurlijk altijd mailen.

Wat mij betreft is de policy duidelijk en kunnen we dit topic laten voor wat het is.

Pagina: 1