Acer AL1715 dood?

Pagina: 1
Acties:

• Johnsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03-2025
Hoi,
Na vannacht eens lekker uit te slape tot half 12 dacht ik, laat k nu maar eens de pc aanzette :)
niet dus, pc ging vrolijk aan maar monitor bleef uit, nouwja, kwestie van stekkertjes even nalopen, ook niet, dan scherm naar onder brengen en aan de laptop hangen (ander stopcontact en andere kabel), óók niks. Dan maar eens op Gathering.tweakers.net vragen of zij wat weten wat het zou kunnen zijn, is hij dood of moet k gewoon iets resetten omdat ie te heet is geworden ofzo? Boekjes heb ik helaas niet meer :(.
Bedankt voor jullie tijd :+

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:30
Zie je nergens een ledje dat brand? Zijn je batterijen niet leeg? Wat doet ie als je je lader aan je laptop hangt? Wat heb je zelf al gedaan? (volgens de regels van dit forum moet je dit allemaal al vermeld hebben).

Ik weet dat je om een laptop te resetten de lader moet loskoppelen, de batterij eruit moet halen, en dan op de startknop drukken. Misschien helpt dit?

[ Voor 27% gewijzigd door naftebakje op 03-09-2005 12:18 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Johnsel
ik denk dat je verkeerd hebt geleze, hij hangt normaal aan een desktop maar ik had hem voor te teste aan een laptop gehange

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:30
Ahzo, dat was duidelijk. Nu zie ik dat je in je startpost netjes hebt vermeld dat het een 17" LCD scherm is met D-sub aansluiting, zonder DVI. En dat linkje is ook handig :) (nofi)
Hij doet dus niets, zowel aangesloten als losgekoppeld, en het powerledje werkt niet?
Wordt dat scherm rechtstreeks met 220V gevoed of via een adapter? Indien via adapter: komt hier nog spanning uit?

[ Voor 15% gewijzigd door naftebakje op 03-09-2005 12:31 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Hier kan je iedergeval de handleiding bekijken.

ftp://ftp.support.acer-eu...s/al1715/al1715_ug_nl.pdf

Suc6

• Johnsel
bedankt allemaal,
naftebakje hij is rechtstreeks met 220 gevoed en hij doet helemaal niks,
Tdelfin, ik had m intusse ook al gevonde maar niks gevonden wat zou kunnen helpen :(

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Als er nog garantie op zit terugsturen.

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 10:21
Andere voedingskabel proberen...

En als hij dan nog niks doet... Hoop ik dat je garantie hebt,...zoniet... helaas pindakaas.

• Johnsel
update:
teruggegaan naar paradigit :)
kon m zo inwissele voor vers schermpje :)
Pagina: 1