Toon posts:

[printer] Printkop vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel thuis twee printers staan. Een Canon Smartbase 360 en een Canon Pixma iP3000. Nu is het probleem dat de ene printer zwart niet meer oke print. Er zitten allemaal strepen doorheen. Nu denk ik dus dat ik de printkop moet vervangen maar ik kan nergens op internet een site vinden waar printkoppen worden aangeboden voor Smartbase 360 of ip3000. Weet iemand een adres? of kan ik ook gewoon een reinigingscartridge kopen en daarmee de printkoppen reinigen?

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 11:56
zit ik ook naar te kijken.. want HP printer hebben op de patronen zelf steeds een nieuwe kop maar ken niets vinden

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

printerkoppen zijn heel moeilijk te krijgen weet ik uit ervaring. Ik had lang geleden een canon s400, na 1.5 á 2 jaartjes printerkopen versleten. Ergens te krijgen?? Nee. Duur? Ja, +-€70 volgens het personeel bij mediamarkt.

Mijn advies: Maak de printerkoppen goed schoon, moet je dacht ik net een of ander sterk goedje doen. Of haal een andere printer, maar dan wel een met de printerkoppen op de cartridge natuurlijk!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

NoTimeRemains

I know

de kop laten weken in ontsmettings alcohol... schoonmaken met wattenstaafje enz

This is the Way.