|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Aangezien ik niet weet wat er mis is gegaan kan ik moeilijk zeggen of het nog goed gaat komen, maar die iconen zullen sowieso vast niet spontaan weer verschijnen. Als je ze graag terug wilt hebben zal er in een backup gezocht moeten worden of ze daar wel in bestaan (dat zal o.a. afhangen van hoe lang ze al verdwenen zijn).
staat er mooi onder.Je hebt nog 100,00KB en 1 iconslots vrij
De maximale icongrootte is 10,00KB (10.240 bytes)
Mijn icons zijn zeer klein (statische gifjes), maar 100KB van de 100KB vrij is wel erg extreem.
Ik heb ze toch maar even gebackupped
[ Voor 8% gewijzigd door Resistor op 03-09-2005 11:45 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Je mag 250kb gebruiken met 25 plaatjes en maximaal 10kb per plaatje. Als je plaatjes geen 10kb zijn kun je dus makkelijk voor 1 slot nog 100kb overhouden, dan gebruik je dus al 150kb met de overige 24 afbeeldingen (iets meer dan 6kb per icon)?Resistor schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:42:
Ik zie ze nog wel staan, maar ze hebben geen grootte,
[...]
staat er mooi onder.
Mijn icons zijn zeer klein (statische gifjes), maar 100KB van de 100KB vrij is wel erg extreem.
Ik zie het probleem niet.
Overigens vind ik het bijzonder nutteloos dat er naast een limiet aan het aantal icons en een limiet aan de icongrootte ook nog een totaal limiet aan de grootte zit. Als je nou tegenover een icon van 8kb er eentje van 12kb kon zetten had het nog nut... maar nu?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Jij bent abonnee, de niet-abonnee's hebben maar 10 icon-slots.XanderH schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:45:
[...]
Je mag 250kb gebruiken met 25 plaatjes en maximaal 10kb per plaatje. Als je plaatjes geen 10kb zijn kun je dus makkelijk voor 1 slot nog 100kb overhouden, dan gebruik je dus al 150kb met de overige 24 afbeeldingen (iets meer dan 6kb per icon)?
Ik zie het probleem niet.
Overigens vind ik het bijzonder nutteloos dat er naast een limiet aan het aantal icons en een limiet aan de icongrootte ook nog een totaal limiet aan de grootte zit. Als je nou tegenover een icon van 8kb er eentje van 12kb kon zetten had het nog nut... maar nu?Maar dat is iets heel anders...
Maar inderdaad, ik ben ook m'n twee ge-uploade icons kwijt.
Oh.speed24 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:47:
[...]
Jij bent abonnee, de niet-abonnee's hebben maar 10 icon-slots.
Ook leuk om te weten.
Heb hier zelf trouwens wel al mijn icons nog...
[ Voor 4% gewijzigd door Xander op 03-09-2005 11:51 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Hmm, dat is ook wel bijzonder. Je hebt inderdaad kleine gifjes, maar toch wel gemiddeld zo'n 600 bytes, wat dus minimaal zo'n 4KB aan ruimte zou moeten innemen (door de inode-grootte is het in de praktijk zelfs minstens 4KB per file).Resistor schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:42:
staat er mooi onder.
En het is vast geen toeval dat ook jij maar een 3 cijferig UserID hebt...speed24 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 11:47:
Maar inderdaad, ik ben ook m'n twee ge-uploade icons kwijt.
Het lijkt er op dat de icons voor mensen met 3 cijfers of minder in hun UserID gewoon weg zijn. Hoe? Dat moeten we nog uitzoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door ACM op 03-09-2005 12:23 ]
[ Voor 63% gewijzigd door AtleX op 03-09-2005 16:45 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dit topic is gesloten.
![]()