Welke TV kaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:46
Ik ben van plan een (externe-> USB)TV kaart te kopen, zit nu te twijfelen tussen Miro en Hauppage

moet hebben :

Stereo
FM
moet werken met dat Canal+ proggy (heb ik al)
afstandsbediening

Ik zat zelf te denken aan de WinTV-radio van Hauppage omdat hun USB model helaas geen stereo heeft :(
Of heeft Miro wel een USB model in stereo ?

Verwijderd

Euhm hoewel ik normaal iemands beslissing respecteer kan ik je een aanschaf van een USB tv kaart echt afraden. De snelheid van USB is absoluut niet toereikend voor een normaal TV beeld. Mits je hem niet gebruikt als 'echte' TV zou ik een USB versie absoluut niet nemen.
Zelf heb ik een hauppauge die goed bevalt. Probleem met Hauppauge is dat ik Canal+ nog niet aan de praat heb, niet op een Hauppauge Win TV PCI (bt848) alsop een Win TV Radio (bt 878). Of het wel werkt op een Miro durf ik niet te zeggen. (Geen ervaringen)

• snakeye
  • Laatst online: 17:56
Die USB tv kaart schijnt een zeer slecht beeld kwaliteit te hebben niet kopen dus.

Ik heb een ouder model van die Hauppage (stereo + teletext) en daar werkt daar werkt canal+ ook mee :) :). Chipie is geloof ik een bt484A. Miro heb ik geen ervaring mee.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Agent-X
  • Niet online
Hauppauge Win TV kaartje doet het prima hiet..ook canal en moviehuis

• Martinus
  • Laatst online: 28-08 17:24
Herr Maiar,

Heb ie geluid bij Canal+

wie

no comment

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Voor de zoveelste keer.. :) Geluid is er gewoon nog niet bij Canal+ (tenminste niet als je het via die software decoders bekijkt)..

Ennuh.. Maiar.. hoe doe je Moviehuis, want die heb ik nog niet!?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Voor dee zoveelste keer ( :)), de MIRO PCTV PRO !!! Echt superkaartje.
Alleen krijg ik de laatste tijd Canal+ enzo niet meer werkend, als ik ccrypt dan geeeeft ie 1 beeld en dat wordt niet meer gerefreshed, dus vloeiende beelden krijg je dan niet. Weet iemand hoe je dit precies aan de gang krijgt? Het heeft namelijk altijd gewerkt. Bij 1.50 zegt ie zelfs dat volgens hem DirectDraw niet is geinstalleerd... :( Dat is gewoon bullshit, want het is WEL geinstalleerd, en een reinstall van DirectX 7.1 had ook geen zin. By the way, ik gebruik nu WinME 2516, maar met Win98 deed ie het ook niet, dus daar kan het niet aan liggen...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:44
Martijn heeft gelijk, die Miro PCTV Pro is de beste ;)
Ik heb hem ook, en hij doet het heel erg goed!
(Zorg wel voor een sterk signaal)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Iemand een idee voor mijn probleem?
Pagina: 1