Toon posts:

[Panther] Profiel plots gereset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik start net als altijd mn ibook op en log in onder mijn gebruikers naam, blijkt dat mn hele profiel gereset is!. Al mn files (en configuratie bestanden dus ook) zijn uit mn homedir verwijderd dus de indeling is nu precies als een net installeerde bak. Al mn applicaties zijn er nog wel.
Ik heb verder geen andere gebruiker en onder /Users/Deleted Users staat verder niets in. Het repairen van permissies heb ik ook al gedaan, zonder succes.
Ben bang dat niet op te lossen is, ben echter wel benieuwd hoe het zo maar kan. Ik had er gelukkig geen bestanden op staan, maar toch!.

Ibook 12 "
Panther 10.3.9

• hlz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08-2025

hlz

Ik had dit vandaag met een bak die 10.2 draait. Na het renamen van de systeem-schijf was alles weer default. Geen idee of dit onder 10.3 zich ook nog voor doet. Dus... heb je toevallig je schijf een andere naam gegeven?

Verwijderd

Topicstarter
hlz schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:27:
Ik had dit vandaag met een bak die 10.2 draait. Na het renamen van de systeem-schijf was alles weer default. Geen idee of dit onder 10.3 zich ook nog voor doet. Dus... heb je toevallig je schijf een andere naam gegeven?
Nee die is nogsteeds hetzelfde.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kan proberen je hele HD te doorzoeken op een bestand dat alleen in je home-dir stond.. Misschien is je homedir op een of andere vage wijze ergens anders heen verplaatst.