Toon posts:

dvd's onleesbaar in laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ík heb op mn pc een dvd gefikt met mijn sony dru700a vol met foto's en nu kan ik die dvd niet lezen in mijn laptop compaq evo n600c. Hij is wel gewoon in de pc te lezen met bijde drives
wat doe ik dan fout? moet ik de dvd nog op een speciale manier branden?
Ik heb hem gebakken volgens iso 9600.

Verwijderd

Dual Layer of gewone DVD? In geval van DL kan het misschien zijn dat de Compaq deze niet kan lezen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Ik heb hem niet als dual layer gebrand.
Daar kan het niet aan liggen.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

ga eerst eens wat andere merken dvd's proberen.
niet elk apparaat wil alles eten.

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03 08:55

alm

Heb je DVD+R of DVD-R gebruikt? Een collega had ook een N600c en die kon geen DVD-R's lezen. Kon ook zijn dat de disks niet lekker gebrand waren, maar in andere pc's werden ze wel goed gelezen. Dat waren overigens Imation 8 speed DVD-R's en gebrand op 4 speed in een NEC1100A met firmware patch (gepatched naar 4 speed).

Verwijderd

Sjuk heeft gelijk. Overlaatst brandde ik een DVD-R in een Dell en mijn 2 jaar oude ACER kon deze DVD niet lezen. Bleek achteraf dat mijn ACER een "vrij" oud DVD-leessysteem heeft dat hij de nieuwere DVD's niet kon lezen. Daar al naar gekeken?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Heb je de sessie op de dvd gesloten?

Verwijderd

Topicstarter
alm schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 12:12:
Heb je DVD+R of DVD-R gebruikt? Een collega had ook een N600c en die kon geen DVD-R's lezen. Kon ook zijn dat de disks niet lekker gebrand waren, maar in andere pc's werden ze wel goed gelezen. Dat waren overigens Imation 8 speed DVD-R's en gebrand op 4 speed in een NEC1100A met firmware patch (gepatched naar 4 speed).
Ik heb nashua's DVD+R gebruikt.
Ik gaat het v/d week nog wel eens proberen met DVD-R en/of ander merk
Pagina: 1