Toon posts:

beeld staat een beetje bol .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
aan de zijkanten staat het beeld een beetje bol.

weet iemand of er een programmaatje is waar mee ik dit kan corrigeren .

op de monitor zelf zit namelijk niets om dat in te stellen . :(

ik heb een AOC 17inch monitor(type onbekend,is van 1993)
en een tnt2pro 32mb.

alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz.... niemand een ideetje of zo'n proggie bestaat???

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
ff naar de electonica bor om de hoek, vor een setje potmeter trimmes (plastic gevalletjes die geen stroomgeleiden)

en op alle potmeters waar je aan gaat draajen een streepje TyPEX op doen, ff drogen, en draaien maar, heb je niet de oeie , draai je hem weer terug, voorzichtig kijken wat er gebeeurt , en voorzichtig draaien, moet goed komen.... (wel oude monitor dan!) >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
dat kan niet software matig opgelost worden ?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
nee ligt aan je hardware, sosm willen adaptors ontvangers en dergelijken ook weleen wat storing oproepen, kijk daar wel ff nar, maar als ik jou zo hoor, ff de kap eraf..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb dus drie knopjes waar ik aan kan draaien .. twee zijn er om de scherpte intestellen en die derde kan ik alleen de kleur mee instellen "lichter" en "donkerder"

en verder zitten er nog wel meer potmeters maar die zitten vrij onhandig .. daar durf ik dus niet met een schroevendraaier bij te komen .. de ruimte is vrij smal dus de kans op kortsluiting is wel vrij groot,
of ik moet de monitor uitzetten .. maarja dan kan ik niet zien of er iets veranderd.

binnenkort komt een collega van de td ff langs om hem na te kijken.. ik wacht daar wel ff op .

Verwijderd

gewoon doen, een beetje risico nemen kan nooit kwaad :?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Een monitor van 1993. Zou je niet eens aan een nieuwe gaan denken?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Pagina: 1