Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] iPAQ 2410+TomTom 3 doet heel erg vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen ben ik de trotse bezitter van een HP iPAQ 2410 met bijgeleverde TomTom 3 (die overigens binnekort geupgrade gaat worden). Tot nu toe ging alles goed. Ik gebruik 2 kleine geheugen kaartjes die nog vervangen gaan worden; een CF SanDisk 128mb en een SD Panasonic 64mb. Ik heb nog geen ervaring met PDA's dus hierbij misschien een simpele vraag; sinds gisteren geeft hij opeens aan 201719848 active tasks te hebben, hij opent menutjes niet en kan geen verbinding krijgen met de pc. Ook bluetooth start niet meer. Is dit een kwestie van een update? :?

Verwijderd

Je zou idd even het ROM kunnen updaten, maar waarschijnlijk doet hij het na een soft/hard reset wel weer gewoon :)

Verwijderd

Topicstarter
Zal het proberen. 8) Is er ook een manier om dit in de toekomst te voorkomen; elke week resetten is natuurlijk ook niet te bedoeling ;)

Verwijderd

Het hoort natuurlijk niet, voorkomen lukt je niet (tenzij je hem nu niet normaal gebruikt, bijvoorbeeld in het register zit te knoeien). Hier de ROM-update (ziet er vrij recent uit overigens):

http://h18007.www1.hp.com.../us/locate/1120_6141.html

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou 't bijna niet durven vragen maar hoe krijg ik de update op de pda en moet ik alles weer opnieuw gaan installeren en activeren? 8)7

Verwijderd

Download hem maar gewoon, alles volgt vanzelf. Hij haalt wel alles er automatisch vanaf ja, een hard reset dus eigenlijk. Kan wel zijn dat Ipaq FileStore intact blijft, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Hij connect niet meer aan de pc. De iPAQ geeft een foutmelding en de pc zegt dat hij het USB-device niet kan identificeren 8)7

Verwijderd

Werkt het ook niet na een hard reset dan :?

Verwijderd

Topicstarter
:X beetje noob op dit gebied. Hoe kan ik 'm stap voor stap weer aan de praat krijgen???(Handleiding is om redenen niet aanwezig) Ik heb overigens niets zitten rommelen. Enkel zijn er 3 mp3tjes opgezet om te testen en heb ik 2 keer TomTom gebruikt.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 15:52

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Geen handleiding erbij ?...eh...gejat ?

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 03-09-2005 10:07 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
;) Ieder zijn wegen O-) })

Gekregen van iemand die hem niet meer nodig had (nooit gebruikt, enkel de handleiding weggegooid en de orginele verpakking;SLIM ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik de hard reset had uitgevoerd en tom tom 3 opnieuw geinstalleerd heb en de bluetooth verbinding tot stand heb gebracht met de ontvanger geeft hij steeds dat de positie niet betrouwbaar is? |:( Moet ik 'm nog een keer activeren?

Verwijderd

Sta je wel stil en heb je lang genoeg gewacht? De eerste keer kan het namelijk even duren. Je kan ook een proggie van je GPS-ontvanger fabrikant downloaden en kijken hoe de ontvangst is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd vrij lang staan w8en en voordat hij geresed was deed hij het wel vrij snel en nu gebeurt er nix. De gps ontvanger komt overigens ook van tom tom.

[Edit; misschien lijkt hier uit dat hij het al doet maar dat is niet zo sorry]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2005 14:16 ]

Verwijderd

Krijg je helemaal geen signaal of zwak signaal? Kortom: wel of geen verbinding met ontvanger?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een prima verbinding O-)
Pagina: 1