Ik heb net een 2e reep van 512 MB geheugen erbij gekocht, het betreft een Crucial Ballistix PC3200 512 MB. Deze wilde ik bij mijn oude Crucial Ballistix PC4000 512 MB prikken, dit gaat allemaal prima in single channel op mijn K8N Neo2 van MSI, maar nu probeer ik dit in dual channel te draaien dan heb ik het volgende probleem. De pc boot dan gewoon, geeft aan dat er dual channel gedraait wordt, maar dat er maar 512 MB geheugen is ontdekt. In windows is dit precies hetzelfde, zelfs bij taakbeheer is maar 512 MB beschikbaar, hoewel Sisoft Sandra wel aangeeft dat er Dual channel gedraait wordt (een bench geeft dit ook aan).
Ik heb al de FAQ en de rest van het forum doorgespit, niks nuttigs gevonden. Ook de website van MSI en Crucial geven geen uitkomst...
Excuses voor de onhandige titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden
Ik heb al de FAQ en de rest van het forum doorgespit, niks nuttigs gevonden. Ook de website van MSI en Crucial geven geen uitkomst...
Excuses voor de onhandige titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden