[n00b] Koptelefoon plug?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoi, ik ben hier een echte leek in dus neem me niet kwalijk. :)

Ik heb hier een Sennheiser HD555 koptelefoon liggen die ik altijd gebruikte met mijn Creative 5.1 Player geluidskaart. Nu is het probleem dat de Sennheiser koptelefoon een "grote" stekker heeft, en de geluidskaart een "kleine" ingang. Ik gebruikte altijd een verbindingsstukje om van de grote koptelefoonstekker een kleine koptelefoonstekker te maken, zodat ik deze gewoon in de geluidskaart kon prikken. Deze is echt afgebroken waardoor ik dus een nieuwe nodig heb.

Nu is mijn vraag; waar vind ik in godsnaam dit verloopstukje, adapter, of hoe je het ook noemt, op de Conrad-website zodat ik deze kan bestellen? Ik heb namelijk echt geen enkel idee. Ik zie wel heel erg veel artikelen staan die er op lijken, maar zou het echt niet weten...

Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/hd555/plugs1024.jpg

Hierboven zie je de stekker van de koptelefoon, en het verbindingsstukje wat ik altijd gebruikte wat nu du afgebroken is... Wie weet het? :)

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Dat heeft volgens mij bijna iedere electronicaboer toch wel?
Heb zo'n ding een keer gehaald bij het onderdelenhuis.. :)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

ga gewoon naar je lokale electronicaboer met dit verhaal. De meesten hebben zo'n plug gewoon in het rek hangen, en dat dat scheelt een boel verzendkosten (die hoger zijn dan de prijs van die hele verloopplug :) )

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 16:28
Je kan natuurlijk naar de Conrad gaan, en bestelkosten en alles meer erbij betalen, maar warom niet even naar een winkeltje bij jou in de buurt gaan? De verkoper kan het waarschijnlijk zo voor je uit een bakje achter de toonbank pakken. Probleem ook opgelost

laat maar... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Triggy op 02-09-2005 23:29 . Reden: driedubbel ]

• Genghis Khan
  • Niet online
Ben ook al bij meerdere electronicazaken geweest, maar hadden het allemaal niet... en de Gamma ook niet. :P

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Genghis Khan schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:30:
Ben ook al bij meerdere electronicazaken geweest, maar hadden het allemaal niet... en de Gamma ook niet. :P
Als je met electronicazaak doelt op zo'n Megapool-alike winkel dan is dat niet zo vreemd nee :)
Probeer eens zo'n onderdelenhuis oid.. of zit dat niet bij je in de buurt? :P

Leave only footprints, take only memories

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
ff gouw de catalogus erop nageslagen
Bestnr. 309435-08 €2,95

[ Voor 50% gewijzigd door Wolf87 op 02-09-2005 23:36 ]

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 16:28
bestelnummer: 735981 - 89

(Conrad pikt geen deeplinks, gewoon aldaar even in de search gooien)

ik zie dat de papieren methode toch nog sneller werkt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Triggy op 02-09-2005 23:35 . Reden: weer iemand sneller :) ]

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Bij de Maxwell hebben ze die zeker, en zoiezo ook de betere audiozaken.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ga naar een electronicazaak en vraag om een female 6.3mm jack naar male 3.5mm minijack converter.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hier hebben ze ze gewoon bij de Expert bijvoorbeeld (de winkelketen dus :P )

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:58:
ga naar een electronicazaak en vraag om een female 6.3mm jack naar male 3.5mm minijack converter.
Idd gewoon naar een female jack naar male mini-jack converter vragen.

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Dit hebben ze zelfs bij de Carrefour bij ons.

Heb je nergens een FreeRecordShop of dergelijke in je buurt? Daar hebben ze dat zeker.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

CyBeR schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:58:
Dat was het juiste woord ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-02 15:40

gakkethijs

niks

deze dingen hebben ze zelfs bij een warenhuis. hangt meestal bij de audio kabels en dergelijken

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:00

Wildfire

Joy to the world!

Geez, je kunt zo'n ding niet eens bestellen bij Conrad aangezien ze een minimum bestelbedrag hanteren. Moet je dus al minimaal zo'n 30 euro ex verzendkosten bestellen.

Er is gegarandeerd wel een winkel bij jou in de buurt die zo'n verloopplug heeft.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Glacier schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:27:
Hier hebben ze ze gewoon bij de Expert bijvoorbeeld (de winkelketen dus :P )
off-topic:

Expert is geen keten, is een soort franchise onderneming, een zelfstandige ondernemer die met andere zelfstandige ondernemers onder 1 naam handelbedrijven.

/off-topic

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
ik heb die pluggen zelf bij de praxis zien hangen. Verder firma's als MediaMarkt of locale onderdeelzaken.

shazam

Verwijderd

Bij kabelsenco heb je een vergulde uitvoering voor 2 euro en dat is zonder verzend kosten

zie link

http://www.kabelsenco.nl/shop/index.php?cPath=71_75_76

ze hebben heel veel op voorraad en ik neem aan dat we hier over het verloop praten van een

6.35 stereo jack naar een 3.5 mm stereo jack

en als je iets niet ziet dan gaan ze voor je kijken en 48 uur kriujg je bericht dat het artikel is toevoegt is met een link erbij direct naaar je artikel wat je zocht als ze eraan kunnen komen :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

MediaMarkt.

ja echt!

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Genghis Khan
  • Niet online
Ik ben toch eens even bij de Mediamarkt langsgelopen (die zit er net) en ze hadden hem inderdaad. Super :). Thanks guys!
Pagina: 1