Het printen van commandline parameters

Pagina: 1
Acties:

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Command line viewer (voor EAC)

Hoi, ik ben een regelmatig gebruiker van EAC (sindskort) en nu stuit ik op het volgende:
Als ik een CD rip naar een image + cuesheet (compressed) dan schrijft EAC geen ID3-tags in de MP3. Nu is dat opzich niet zo'n probleem, want ik laat EAC bij compression gewoon een batch-bestandje uitvoeren waarin ik echo %1 %2 %3 doe, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel spaties er in zitten...

Mijn vraag: Hoe krijg ik het zover dat ie zeg maar gewoon alle parameters achter elkaar laat zien? (bij IRC is het zo: $1+ (of iets dergelijks).)

Of is er misschien iemand die het rippen naar image + cuesheet wel van een ID3-tag kan laten voorzien? :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

echo %* laat alle parameters zien.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Tanuki
  • Niet online
Cool, nou, dat was dan meteen het antwoord op het hele topic!! :) Bedankt man.

Misschien dat iemand nog een betere oplossing heeft en een instelling in EAC weet die ik over het hoofd heb gezien? :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Tanuki
  • Niet online
Oei, toch nog een probleem. De command line wordt niet lang genoeg weergegeven en nou kan ik het niet zien (EAC roept die command line aan en dat ding flitst een keer en is weer weg :P).

Is daar iets aan te doen? Ik had op Google al gelezen over SLEEP of WAIT? Maar dat blijkt niet veel te doen...

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:50
probeer eens

pause 0

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

je kan evt. ook de output nog redirecten naar een bestand door echo %* >> filename.ext te doen...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

start /wait [hier commando invoeren]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Tanuki
  • Niet online
Het werkt helemaal niet... Ik heb met dat loggen naar een bestandje geprobeerd, maar hij logt niks. Terwijl er toch wel degelijk parameters zijn. Kan ook aan de tijd liggen dat ik het niet snap...

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Hoe ziet je batch file er nu uit ?

• Tanuki
  • Niet online
code:
1
2
echo %*
pause 0

Ook al
code:
1
2
echo %* >> txt.txt
pause 0

geprobeerd, maar beide flitst het scherm weer weg en krijg ik van EAC de melding: "External program returned an error" (zoiets).
Bij de laatste komt er ook niks in het bestandje te staan.

Ik denk dat ik perse een .exe moet hebben.... Maar dat kan ik niet programmeren. ;x Ik ga maar eens Googlen of er zoiets is....

Pagina: 1