Ik hoorde dat er nogal wat verschil in de kwaliteit van de verschillende merken geheugen is. Maar geheugen mag voor mij ook weer niet te veel kosten dus......welk merk is redelijk goed en goedkoop?
Winbond, redelijk en goedkoop
Dane-Elec, redelijk en goedkoop
Mushkin, duur en goed
Kingston, duur en goed
Crosair, duur en goed
Dane-Elec, redelijk en goedkoop
Mushkin, duur en goed
Kingston, duur en goed
Crosair, duur en goed
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
GVD, die edit button en die quote button moeten van elkaar verwijderd worden!!!!!
Russian Blue Neji
Kate Bush
EEHHHH, merk?Op maandag 15 januari 2001 18:54 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Kan iemand wat zeggen over dat geheugen van intercom-mailorder ?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Mushkin,Kingston,Crosair en Infineon zijn erg goed..
maar ook erg prijzig
maar ook erg prijzig
Have a wheelie good weekend!
Hoe krijg je dat nu voor elkaar? Er staat geen "Dit bericht is gewijzigd door..." of niks onder??Op maandag 15 januari 2001 18:53 schreef FrankGuthrie het volgende:
Dubbel
Verwijderd
Er staat alleen maar oem bij, kijk anders zelf even: http://www.intercom-mailorder.comOp maandag 15 januari 2001 18:54 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
EEHHHH, merk?
Waarom loop mijn M.tec dan niet eens op 133 cas 2?
Waarom loop mijn M.tec dan niet eens op 133 cas 2?
Waar merk je het kwaliteitsverschil aan?
Bloed, zweet & koffie
stabieliteit / snelheidOp maandag 15 januari 2001 20:02 schreef Vilenin het volgende:
Waar merk je het kwaliteitsverschil aan?
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Maarre... als geheugen bekend staat als zijnde niet stabiel, waarom wordt het dan verkocht? Of zijn er speciale toepassingen voor o.i.d.? Waarom zou iemand goedkoop & slecht geheugen kopen als die van tevoren weet dat het geheugen niet goed werkt? Ik wil ook goedkope hardware, maar eerste voorwaarde is natuurlijk dat het werkt..
Bloed, zweet & koffie
Ik heb M.Tec, ben er behoorlijk tevreden mee, toch is het niet zo goed als ik zelf dacht.
Hoewel ik 182Mhz fsb heb gedraaid (cas3) heb ik met Corsair 150Mhz geheugen een veel betere memory performance. Het is misschien duurder, maar een performanceverschil van bijna 35% vind ik ook belachelijk groot.
Ik zou trouwens als ik nu geheugen moest kopen Crucial of Corsair kiezen. Dane-Elec kan ook, maar maakt gebruik van een ander merk geheugen-chipjes, waar ik persoonlijk niet zo van onder de indruk ben.
Hoewel ik 182Mhz fsb heb gedraaid (cas3) heb ik met Corsair 150Mhz geheugen een veel betere memory performance. Het is misschien duurder, maar een performanceverschil van bijna 35% vind ik ook belachelijk groot.
Ik zou trouwens als ik nu geheugen moest kopen Crucial of Corsair kiezen. Dane-Elec kan ook, maar maakt gebruik van een ander merk geheugen-chipjes, waar ik persoonlijk niet zo van onder de indruk ben.
Bericht hierboven
voor mensen die niet al te aso overklokken is dat spul best genoeg....Op maandag 15 januari 2001 20:15 schreef Vilenin het volgende:
Maarre... als geheugen bekend staat als zijnde niet stabiel, waarom wordt het dan verkocht? Of zijn er speciale toepassingen voor o.i.d.? Waarom zou iemand goedkoop & slecht geheugen kopen als die van tevoren weet dat het geheugen niet goed werkt? Ik wil ook goedkope hardware, maar eerste voorwaarde is natuurlijk dat het werkt..
wil je maximale snelheid en performance..koop dan mushkin/corsair etc
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Pagina: 1