Het Lycos problemen topic.

Pagina: 1
Acties:

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 21:05
Hallo mensen.

Ik wilde even kijken of er hier misschien mensen zijn die een site gehost hebben bij Lycos.
Wat zijn jullie ervaringen?

De mijne zeer slecht. Ik heb een site met forum gehost en een aantal sub domeinen. De site is altijd vreselijk traag of helemaal uit de lucht.

Ik heb iets van 160,00 euro betaald voor een jaarpakket, en daar verwacht ik dan wel van dat alles een normale uptime heeft.
Mijn site is nu al 2 dagen uit de lucht. Het forum had redelijk wat leden en bezoekers, maar dat is nu gereduceerd tot vrijwel nihil.

Als er mensen zijn die ook gedupeerd zijn door Lycos kunnen we misschien een gebruikersgroep vormen en zo met zijn allen een soort van klachtenlijst maken.

Er bestaat namelijk ook zoiets als consumentenrecht. Je betaald voor iets en daar verwacht je dan iets voor. Als dat vervolgens niet waargemaakt wordt kun je je koop ongedaan maken. Misschien als dat genoeg mensen, collectief , doen ze wakker worden bij lycos.

Ik heb zelf in elk geval rechtsbijstand, dus kan een beroep daarop doen. Ik kan natuurlijk indien ik dit uit laat zoeken gelijk aan die verzekeringsmaatschappij vragen of het collectief kan.

Ik ben van mening dat dit zo gewoon niet langer kan. Heb op andere sites ook zeer veel klachten gelezen over lycos w.o. op webhoster.nl

Heb je ook problemen met lycos in de vorm van trage sites of enorm veel downtime, laat het hier dan horen!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
wat is pluggen?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 19:54

Just_I

What did you just say?

Pluggen? Beetje zinloze kick als het helemaal niks aan een topic toevoegd.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Ik zit ook met een probleem:
Ik heb in november 2004 een domeinnaam en hostingpakket gewonnen bij Lycos. Tijdens het eerste jaar werkte alles prima, maar toen dit gratis pakket verliep in november 2005 en ik overgestapt ben op een betaald pakket, loop ik steeds tegen een aantal problemen op.

Het zit zo; PHP pagina's weigeren bij mij vaak te laden. In Firefox krijg ik dan een blanco pagina te zien (als ik de bron bekijk staat er helemaal niets op de pagina's) en in Internet Explorer een standaard "kan de pagina niet laden" foutmelding. Soms werkt het na een aantal keer refreshen wel, soms helemaal niet. Ik kan ook totaal niet vinden waar het aan zou kunnen liggen; op bepaalde dagen heb ik nergens last van, terwijl er op andere dagen bijna niks wil laden zonder minstens vijf keer te moeten refreshen. Het ligt niet aan de PHP bestanden zelf, want op m'n lokale server (en zelfs op de gratis accounts van Lycos Tripod (!) werkt alles wel prima)

Op de 1 of andere manier heeft Firefox er trouwens meer last van dan Internet Explorer (dezelfde pagina's . Bepaalde PHP bestanden lijken er ook meer last van te hebben dan anderen. Ik gebruik bijvoorbeeld het Coppermine foto-albumsysteem, en dat werkt heel vaak niet, terwijl mijn eigen simpelere PHP bestanden het in 80% van de gevallen wel gewoon doen.

Het heeft ook niks met mijn bandbreedte verbruik te maken, want daar zit ik nog ruimschoots onder...

Ik heb al een aantal keer gebeld met de helpdesk van Lycos, maar daar lijkt niemand te snappen wat er aan de hand is. Ook al een aantal keer mailtjes verstuurd, maar daarvan is er nooit ook maar één beantwoord.

Is er hier misschien iemand bekend met het probleem?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ik heb eens 50MB (free) webspace gehad daar. zo van een op andere moment krijg ik mail van dat over een maand mijn account verwijdert wordt. Reden, laat staan antwoord, heb ik nooit gekregen.......

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-02 19:54

Just_I

What did you just say?

bartgrefte schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:20:
ik heb eens 50MB (free) webspace gehad daar. zo van een op andere moment krijg ik mail van dat over een maand mijn account verwijdert wordt. Reden, laat staan antwoord, heb ik nooit gekregen.......
Dat bericht heb ik dus eergister gekregen, een redelijke korte mail moet ik zeggen. De reden zou Remote access zijn. Geen idee wat het inhoud, maar vind het niet zo erg, site gebruikte ik toch niet echt meer.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24

RammY

Dát!

Heb daar vorigjaar zoon gratis account gehad.. (1 van de 1000 of wat was dat toen).
Nou.. ben blij dat ik hm heb kunnen verhuizen daar.. pff wat een zooi.

Traag, down, trager dan traag... opties die spontaan weer aan staan... had ik down al gezegd? of traag?

Nee niet leuk meer...
Heb er met nadruk nog een mail achteraan gestuurd dat ik niet meer op de hoogte wens gehouden te worden van info over mijn niet bestaande domein daar :/ ook zo raar.
Ben blij dat ik er nu weg ben.. siteje draait nu lekker hier thuis ;) en nog sneller en minder downtime ook :D

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1