PC gaat niet aan.

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 20:06
Ey mensen,

Ik zit met een probleempje de laatste tijd.. Ik wil soms mijn PC aanzetten maar hij gaat dan niet aan, de ventilator is dan wel even te horen en ook de ledjes aan de voorkant flikkeren even aan. Om het dan toch aan te krijgen moet ik de kabel een aantal keren uit m'n voeding trekken em er weer indoen en dan op de aan-knop drukken. (Dit meestal zo'n 5x herhalen). Weet iemand wat er mis kan zijn..? Is de voeding gewoon kapot of is het mobo batterij'tje leeg ofzo?

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als je bios batterij leeg is dan starttie naar mijn weten gewoon op, dan onthoudtie alleen de gegevens die ingesteld zijn in je bios niet. Ik zou zeggen controleer alle kabels van je voeding naar het moederboord, apparaten e.d. eens. Het is misschien je voeding, of er is iets mis met je moederboord. Maar controleer de aansluitingen eens en probeer het dan nog eens.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Meestal is de voeding dan overleden.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lijkt wel een Packard Bell probleem. Normaliter moet het na zo'n 'druk je lam op de aan/uit knop' na een tijd verdwijnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 03-09-2005 00:10 ]

ARME AOW’er

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is je systeem op een geaard stopcontact aangesloten of niet? Het probleem wil namelijk nog wel eens voorkomen bij niet geaarde stopcontacten.

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 20:06
Terw_Dan schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:10:
Is je systeem op een geaard stopcontact aangesloten of niet? Het probleem wil namelijk nog wel eens voorkomen bij niet geaarde stopcontacten.
Nee, stopcontact is niet geaard... Maar op de LAN-party waar het probleem zich ook voordeed waren ze naar mijn weten wel geaard. Het is verder ook een goedkoop no-name voedinkje dat al een jaar trouwe dienst achter de rug heeft zitten :). Hij valt btw niet maarzo uit ofzo.

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:22
Bij mij lag dit probeem aan het moederbord (MSI bordje beruchte k7t serie)
Hij overleed ook 2 maanden later

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
klinkt als een gare voeding.

Lorem Ipsum Fujitsu

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Ik zie nergens dat je ook maar iets geprobeerd hebt behalve de kabel meerdere malen aandrukken. Zie: PMG Beleid en loop voor de aardigheid eens door de troubleshooter heen :)

Daarnaast is het altijd een vereiste dat je de relevante specs noemt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.