Toon posts:

probleem videorecoder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met een probleem. Ik heb een SVHS videorecorder van het merk JVC type HR-S6900EH. Het probleem is dat als ik iets opgenomen heb en wil afkijken dat hij het in zwart-wit weergeeft.Tussendoor heeft de vidorecoder de neiging om naar kleur over te springen maar dat lukt niet. Heb al het e.e.a.gedaan o.a een andere scartkabel geprobeerd, helaas.Heb ook jvc gebeld.Zij weten het ook niet
Wie weet wat het probleem is en eventueel kan oplossen.
Bij voorbaat dank. Jos Hamers.

[ Voor 3% gewijzigd door Abbadon op 03-09-2005 00:00 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 20:28
Ik heb je emailadres om je eigen bestwil weggehaald :) daar kun je anders veel spam op verwachten wanneer je dat zo in de openbaarheid gooit. Daarenboven is het de bedoeling van een forum dat we er _hier_ verder op doorgaan, niet dat het via email wordt afgehandeld.

Tip: je kunt je mailadres in je profile zetten, daar staat het dan als een afbeelding i.p.v. plain text. (dit i.v.m. de spyders/harversters/whatever) ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Kan dat niet liggen aan Pal/ntsc ??

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:33
Staat de videoinstelling misschien op MESECAM?
Deze moet op PAL/NTSC staan.

Verwijderd

Topicstarter
hartelijk dank voor de reactie op mijn probleem met de videorec. maar mijn videorec heeft geen knopjes op om dat om te zetten. Bovendien heeft hij het altijd prima gedaan. hponlijk komen er meer reaxties hiervoor al dank.

Joshamers

e-mail jos954@hetnet.nl

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26

Wildfire

Joy to the world!

Had ik ook met m'n oude SVHS JVC, mijn conclusie was dat de koppen naar knoppen waren...

Ach ja, was een goede reden om uiteindelijk een DVD-recorder aan te schaffen... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:39:
[...]

hartelijk dank voor de reactie op mijn probleem met de videorec. maar mijn videorec heeft geen knopjes op om dat om te zetten. Bovendien heeft hij het altijd prima gedaan. hponlijk komen er meer reaxties hiervoor al dank.
Volgens mij kunnen het ook de koppen zijn. Mijn broer had het ook met een oude Sony videorecorder. Hij heeft de mechanise onderdelen overgebouwd van zo'n zelfde sony videorecorder met een elektronisch defect en hij deed het weer. :P Wat ik wil zeggen: Het zou ook best wel eens kunnen dat het gewoon kapot is...
Joshamers

e-mail jos954 AT hetnet DOT nl
Hoezo eigenwijs :X :P
Abbadon schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:03:
Ik heb je emailadres om je eigen bestwil weggehaald :) daar kun je anders veel spam op verwachten wanneer je dat zo in de openbaarheid gooit. Daarenboven is het de bedoeling van een forum dat we er _hier_ verder op doorgaan, niet dat het via email wordt afgehandeld.

Tip: je kunt je mailadres in je profile zetten, daar staat het dan als een afbeelding i.p.v. plain text. (dit i.v.m. de spyders/harversters/whatever) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Xander op 05-09-2005 22:45 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:39:
hartelijk dank voor de reactie op mijn probleem met de videorec. maar mijn videorec heeft geen knopjes op om dat om te zetten.
Ik heb hier een JVC HR-S6700EH staan, bijna gelijk dus.
Via het on screen menu kun je Video-standaard wijzigen tussen PAL/NTSC en MESECAM.
Controleer of deze op PAL/NTSC staat!

Als dit in orde is kun je ventueel ook nog kijken of oudere opnames misschien nog WEL goed afspelen??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:56:
Wie kan mij helpen met een probleem. Ik heb een SVHS videorecorder van het merk JVC type HR-S6900EH. Het probleem is dat als ik iets opgenomen heb en wil afkijken dat hij het in zwart-wit weergeeft.Tussendoor heeft de vidorecoder de neiging om naar kleur over te springen maar dat lukt niet. Heb al het e.e.a.gedaan o.a een andere scartkabel geprobeerd, helaas.Heb ook jvc gebeld.Zij weten het ook niet
Wie weet wat het probleem is en eventueel kan oplossen.
Bij voorbaat dank. Jos Hamers.
dank voor de reactie. Als het inderdaad de koppen zijn wordt het een dure zaak en is de vraag of het dit nog allemaal waard is dank Jos hHmers
Pagina: 1