Toon posts:

Cardreader in My Computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een cardreader ingebouwd in mn pc, het gaat om een Apacer 15 in 1, en hij werkt prima. Ik heb alleen 1 vraagje, er zitten 4 gleuven in die cardreader en daarom krijg ik ook 4x een verwisselbare schijf bij 'Deze Computer''. Een G H I en J schijf. Tevens staat er permanent een icoontje van veilig hardware verwijderen op mn taakbalk. Zet ik dit uit, dan is mn hele cardreader uitgeschakelt en kan ik hem pas weer gebruiken als ik mn pc reboot.

Weten jullie hoe ik dit allemaal utizet en dat de cardreader pas geactiveerd wordt zodra er ook daadwerkelijk een kaart ingestopt wordt zonder 4 extra schijven in Deze Computer etc?

Verwijderd

je kan in je system properties de drive's op uitgeschakeld zetten als je deze niet gebruikt..
voor dat icoon moet ook een oplossing zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:27:
je kan in je system properties de drive's op uitgeschakeld zetten als je deze niet gebruikt..
voor dat icoon moet ook een oplossing zijn :)
Ja, dat heb ik inderdaad al gedaan, maar is er een oplossing voor derest? Dus dat die cardreader ook pas echt geactiveerd wordt zodra er een kaart ingestopt wordt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:50:
[...]

Ja, dat heb ik inderdaad al gedaan, maar is er een oplossing voor derest? Dus dat die cardreader ook pas echt geactiveerd wordt zodra er een kaart ingestopt wordt?
nee, dat kan dus niet, want die cardreader werkt wat dat betreft net als een diskettestation of optical drive.

Wat ik zelf heb gedaan is gewoon de driveletters wegslopen van de media die je niet gebruikt (heb zelf een tig in 1 wat neerkomt op 4 letters terwijl ik alleen CF gebruik. Dus alleen de CFreader heeft een driveletter, de rest niet).

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:00:
[...]

nee, dat kan dus niet, want die cardreader werkt wat dat betreft net als een diskettestation of optical drive.

Wat ik zelf heb gedaan is gewoon de driveletters wegslopen van de media die je niet gebruikt (heb zelf een tig in 1 wat neerkomt op 4 letters terwijl ik alleen CF gebruik. Dus alleen de CFreader heeft een driveletter, de rest niet).
Inclus het icoontje in je taakbalk om je Hardware veilig te verwijderen?