Geld over?! Wat nu?!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Topicstarter
Ik heb een meevallertje van zo'n 4500 gulden dus ik het geld over.. Nu wil ik graag iets kopen.. ik zat zelf te denken aan die Raite MP3/CD/VCD/DVD speler te denken alleen het nadeel vind ik dat ie er zo gruwelijk lelijk uitziet!!! Kennen jullie misschien een apparaat dat hetzelfde doet en er mooier uitziet... of hebben jullie andere kooptips voor mij!?

PS. Ik heb dan wel 4500 piek.. maar 1000 uitgeven vind ik meer dan genoeg.. d'r rest spaar ik denk ik ff op :)

Verwijderd

Zo lelijk vind ik hem niet hoor, en wat is belangrijker de functie of het uiterlijk. Het apparaat is verder prima hoor (ik heb er zelf ook een). Er zijn wel alternatieven zoals de SEG, de Raite/Yamakawa zijn gewoon het maakelijkst te krijgen en goedkoop (f599,- bij http://intercom-mailorder.com of http://www.alternate.nl ).

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Uhm, geef het geld aan mij?? :)

Nee, serious: wat maakt het nou uit of ie er niet uitziet, als ie gewoon perfect werkt voor een mooie prijs is het toch goed??

En andere suggesties: Ik neem aan dat je hardware in je PC nog goed genoeg is?? Want daar kan je ook zo 1000,- aan uitgeven :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Topicstarter
Tuurlijk gaat het om de functionaliteit.. maar het oog wil ook wat ;) als ik niks anders kan vinden ga ik wel voor die Raite/Yamakawa.

En jah.. PC is up-to-date .. tenminste up-to-date genoeg voor mij :).

Verwijderd

owhnee toch niet

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
11.18.15.037

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Als het geld weer op is, mag ik het elastiekje dan? ;)

Misschien moet je worldonline aandelen kopen?
Pagina: 1