Zondag 28 aug was ik bij de DTM races op zandvoort. En ik heb daar een aardig tal plaatjes geschoten. Ik was er vorig jaar ook, maar had toen alleen nog maar de Kitlens. Dit jaar heb ik voornamelijk de sigma 70-300 APO gebruikt. Wat nog knap lastig bleek. Het is nl niet de snelste met zoomen. Waardoor mooie pans, voormij iig, lastig waren. Hier een indruk van deze dag.
De plaatjes zijn geschoten met een Nikon D70 btw.
1) Deze spreekt mij op de 1 of andere manier wel aan.

2) Heerlijk 300mm en kleine DOF.

3) Preparatie van de Minardi

4) Kon er helaas niet helemaal recht voorstaan en heb hem in PS moeten rechtzetten

5) Toch jammer van die hekken. Maar prefocussen achter het hek leverd een redelijk resultaat.

6) Gelukkig ook een plek zonder hek voor de TV camera. (waar je gauw gevraagd wordt te vertrekken)

7) Lekkere zoom

300mm
toch lekker

9) Toch nog een redelijk pan. Al zou ik wat meer blur willen zien.

Het was een heerlijke dag. Waarna ik eigenlijk verlangde naar een 70-200 HSM van sigma of de 70-200 VR. Denk door de kleine DOF en snelle focus betere plaatjes te verkrijgen zijn. Maar ook met deze sigma is er best mogelijk een snelle sport vast te leggen. Moet hem alleen nog iets beter onder de knie krijgen. Let me know what u think..
De plaatjes zijn geschoten met een Nikon D70 btw.
1) Deze spreekt mij op de 1 of andere manier wel aan.

2) Heerlijk 300mm en kleine DOF.

3) Preparatie van de Minardi

4) Kon er helaas niet helemaal recht voorstaan en heb hem in PS moeten rechtzetten

5) Toch jammer van die hekken. Maar prefocussen achter het hek leverd een redelijk resultaat.

6) Gelukkig ook een plek zonder hek voor de TV camera. (waar je gauw gevraagd wordt te vertrekken)

7) Lekkere zoom

9) Toch nog een redelijk pan. Al zou ik wat meer blur willen zien.

Het was een heerlijke dag. Waarna ik eigenlijk verlangde naar een 70-200 HSM van sigma of de 70-200 VR. Denk door de kleine DOF en snelle focus betere plaatjes te verkrijgen zijn. Maar ook met deze sigma is er best mogelijk een snelle sport vast te leggen. Moet hem alleen nog iets beter onder de knie krijgen. Let me know what u think..
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.