Goeiemiddag ik ben opzoek naar een laptop voor school en aangezien ik ook op kamers ga wonen en dus geen desktop kwijt kan wil ik de laptop tevens voor gamen gebruiken. ik heb de volgende eisen:
- het volgende software wordt gebruikt door school: Office Pro, Msproject 2003, MSvisual Studio.net, Autocad 2002, Inventor 9, Matlab r14, Adobe photoshop.
- Ik wil games kunnen spelen die in de toekomst uitkomen (dus zo sterk/snel mogelijke grafische kaart voor mijn budget)
- Draadloos netwerk (liefst intern)
- dvdbrander
- rond (liefst niet boven) de 2000 eurie
- opzich is de bat. duur niet zo erg van belang
- +/- 60 gig groot
ik ben totaal niet op de hoogt wat er in laptop lang gebeurd. en heb wel bij dell en zo gekeken maar wordt er niet echt wijzer uit.
ik zag wel de Inspiron XPS X-treme van Dell maar die ligt iets boven het budget. en er zit een hoop troep bij (software) die ik niet gebruikt en liefst ook niet op de laptop geinstalleert wil hebben lukt dit of zit er een image op? ik heb dus het liefst een laptop met alleen winxp er op.en tevens weet ik ook niet of de wifi kaart intern is.
de Dell Inspiron 9300 X-treme ligt wel binnen budget met:
Intel ®Pentium ®M Processor 750
1024 mb
256MB NVIDIA®GeForce™ 6800 Go graphics card
60 gig
alleen weer de vraag over software en die wifi kaart.
weet ook niet wat slimmer is een snellere cpu en minder geheugen of anders om.
hopelijk is dit voldoende info. ik hoop dat jullie me met deze informatie op weg kunnen helpen.
- het volgende software wordt gebruikt door school: Office Pro, Msproject 2003, MSvisual Studio.net, Autocad 2002, Inventor 9, Matlab r14, Adobe photoshop.
- Ik wil games kunnen spelen die in de toekomst uitkomen (dus zo sterk/snel mogelijke grafische kaart voor mijn budget)
- Draadloos netwerk (liefst intern)
- dvdbrander
- rond (liefst niet boven) de 2000 eurie
- opzich is de bat. duur niet zo erg van belang
- +/- 60 gig groot
ik ben totaal niet op de hoogt wat er in laptop lang gebeurd. en heb wel bij dell en zo gekeken maar wordt er niet echt wijzer uit.
ik zag wel de Inspiron XPS X-treme van Dell maar die ligt iets boven het budget. en er zit een hoop troep bij (software) die ik niet gebruikt en liefst ook niet op de laptop geinstalleert wil hebben lukt dit of zit er een image op? ik heb dus het liefst een laptop met alleen winxp er op.en tevens weet ik ook niet of de wifi kaart intern is.
de Dell Inspiron 9300 X-treme ligt wel binnen budget met:
Intel ®Pentium ®M Processor 750
1024 mb
256MB NVIDIA®GeForce™ 6800 Go graphics card
60 gig
alleen weer de vraag over software en die wifi kaart.
weet ook niet wat slimmer is een snellere cpu en minder geheugen of anders om.
hopelijk is dit voldoende info. ik hoop dat jullie me met deze informatie op weg kunnen helpen.