Toon posts:

DVI met DCC ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een apple cinema display aluminium te kopen, deze zijn nu gewoon uitgerust met een DVI interface dus je kan ze gewoon op een pc aansluiten. :D MAAR dan mot je videokaart wel DVI met DDC ondersteuning hebben?

DDC zou iets met breedbeeld te maken hebben, maar ik kan er weinig tot niets over op het internet vinden. Ik heb dus een ASUS EN6600GT, deze heeft een DVI-I interface, maar kan niets vinden over DDC.
Hoe kom ik erachter of mijn kaart DDC ondersteund? Op de ASUS site kan ik nix vinden :(

Wtf is DDC precies?
Of is het tegenwoordig standaard?

Verwijderd

8)7 Ik denk dat je ze bij de Apple afdeling misschien beter kunnen helpen. Maar waarschijnlijk kan je hier ook wel prijs hebben :+.
Ik dacht eerder dat DCC een connectie was van Apple. maar goed ... daar heb ik nooit brood van gegeten... terwijl ik wel een Apple Powerbook 15inch superdrive heb :X

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:27
Je kunt elke* Cinema Display op een standaard grafische kaart met DVI aansluiten, ook op die Asus die je op het oog hebt :)

DDC staat voor Display Data Channel en is gewoon een standaard onderdeel van elke hedendaagse digitale DVI aansluiting.

(* de 30" heeft een iets meer dan standaard grafische kaart nodig, nml. eentje met dual-link DVI)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht eerder dat DCC een connectie was van Apple.
Das ADC (Apple Display Connector).
DDC staat voor Display Data Channel en is gewoon een standaard onderdeel van elke hedendaagse digitale DVI aansluiting.
MOOI dat alle DVI standaard DDC zijn :)
Meteen ff een cinema display bestellen :D of een dell :) shit nu nog een keuze maken.......

THX!!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 00:11 ]