Lycos geregistreerd Domein naam

Pagina: 1
Acties:

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-02 18:01
Ik ben opzoek naar een domein naam voor een bedrijf.
Nou kwam ik op lycos uit voor 4.99 voor een jaar. Nu was allen mijn vraag heeft 1 van jullie ook een domein naam bij lycos en hoe zit dat als het afloopt na een jaar, gaat dan de prijs voor het domein als een gek omhoog. Wand als je met je bedrijf op een naam zit is het niet zo makkelijk om deze ook weer te veranderen.

Samenvatting: Als ik een domein naam bestel bij lycos en me jaar is over, gaat de prijs dan in eens omhoog?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waarom zou je in godsnaam een domeinnaam bij Lycos nemen? Echt elke willekeurige hoster wil je wel een domeintje verkopen hoor... Ik zou zowieso ver uit de buurt van Lycos en consorten blijven, je kunt beter naar een "kleine jongen" gaan. Apparaten als Lycos zijn doorgaans zo log en groot dat ze niet snel kunnen reageren op b.v. support vragen mocht je die hebben.

http://www.google.com/search?hl=en&q=domeinnaam

1 v.d. betere (IMHO is Keenserver (zie ook http://www.domain-registr...abetische_volgorde.html#K ) alleen is hun site even "in verbouwing" ;) Maar dan betaal je ook meer. Je moet met dit soort dingen (zeker als het voor een bedrijf is) niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 02-09-2005 17:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43
het zal wel snel als spam gezien worden, maar over transip(www.transip.nl) ben ik heel tevreden.
Bij vragen altijd snel antwoord en dns aanpassingen etc kan allemaal via een webinterface.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

www.dot.tk

:+

/lame :/

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!