Yuri's revenge?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-03-2023
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar de Yuri's revenge add-on voor Red alert 2. Na wat onderzoek blijkt dat deze game niet meer verkocht wordt. Nu is mijn vraag de volgende: indien het spel niet meer verkocht wordt mag het dan gedownload worden? Het is eigenlijk de bedoeling om online te kunnen spelen maar ik vermoed dat je dan een legale serienummer nodig hebt.
Weet iemand hoe de wetgeving omtrent deze situatie in elkaar zit. Ik ben bereid om te betalen voor deze game maar vermits het niet meer verkocht wordt......

Thx

Tokke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang het spel niet is vrijgegeven mag je het niet downloaden ook al is het niet meer te koop.

probeer het op marktplaats ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 19:49
Nee. Is nog steeds illegaal als je het download tenzij het wordt vrijgegeven als free-ware. :)
En dat is het volgens mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 19:07

Tys

Wordt nog wel degelijk verkocht bij onder andere Dixons, Bart Smit en Intertoys.
Het downloaden ervan is gewoon illegaal, tot het spel wordt uitgegeven als freeware, wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.

[ Voor 1% gewijzigd door Tys op 02-09-2005 16:52 . Reden: MADG0BLIN was me voor :p ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-10 22:30
Via deze site kun je links onderaan nog online winkels vinden die het verkopen:
http://www.eagames.com/of...2/english/newfeatures.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77
De links en winkels die jullie doorgeven heb ik al gechecked (gebeld of gemailed) en deze kunnen de game niet meer krijgen.
Zelfs op de ea-game shop kan het niet meer besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoek em dan 2ehands? ik heb er nog wel 1 liggen mail maar :p (speel het spel toch al jaren niet meer)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 21:53
tokke77 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:53:
De links en winkels die jullie doorgeven heb ik al gechecked (gebeld of gemailed) en deze kunnen de game niet meer krijgen.
Zelfs op de ea-game shop kan het niet meer besteld worden.
Ik zou er een email richting EA aan wagen... Was dat niet van Westwood Studio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokke77
Was inderdaad van westwood. Maar ondertussen is de hele C&c reeks van Ea-Games.
Heb al een mailtje naar Ea gestuurd voor meer duidelijkheid.

Thx voor de snelle respons allemaal ik denk dat 2de hands de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-10 09:16

psy

Er staat er nu één te koop op ebay.nl. Doe maar eens een search op "Yuri"

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat de TS het verder zelf wel kan redden en doe ik het topic dicht. De vraag waarmee dit topic begint is niet echt iets wat we hier graag zien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.