Kijken wie er online is bij MSN vanaf een andere plek

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 14:52
Beetje een vage titel, maar goed; here goes :+

Is het mogelijk om vanaf een pc ergens anders te kijken wie er online is op MSN
zonder dat mn pc thuis waar ik online ben op MSN uitlogt?

Ik ken webmessenger wel, maar als ik daar vanaf hier op inlog dan logt mn pc thuis uit.
Google is vandaag niet echt mn beste vriend ;(

Iemand die weet of dit mogelijk is?

=samenvatting=
Kan ik op 2 plaatsen tegelijk inloggen op hetzelfde MSN-account?

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 10:47

keur0000

-------- N O N E --------

denk t niet, 2 accounts tegelijk..................

[ Voor 32% gewijzigd door keur0000 op 02-09-2005 16:26 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 14:52
Ik denk het eerlijk gezegd ook niet, maar ik dacht misschien is het op een of andere manier wel mogelijk, met msn plus ofzo, of via een of andere website ofzo.

Vandaar mn vraag :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan zou je een plugin voor je MSN client (die bij jou thuis draait) moeten hebben die dat ondersteunt. Met de standaard MSN Messenger zal dat niet lukken.

Van altijd on-line zijn op MWN wordt je pik trouwens niet groter, dus waarom moeilijk doen :)

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Waarom trouwens de hele dag je MSN ingesigned hebben als je er toch niet bent?
Je kunt natuurlijk ook je machine zo configureren zodat je met RDP je eigen machine over kan nemen.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sierra-NL schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:39:
Waarom trouwens de hele dag je MSN ingesigned hebben als je er toch niet bent?
Ik ben dan geen gebruiker van MSN Messenger, maar ik kan me wel voorstellen waarom je online wilt blijven, aangezien je (voor zover ik weet) geen berichten kan ontvangen als je offline bent :)

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Erkens schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:41:
[...]

Ik ben dan geen gebruiker van MSN Messenger, maar ik kan me wel voorstellen waarom je online wilt blijven, aangezien je (voor zover ik weet) geen berichten kan ontvangen als je offline bent :)
Tsja, als het echt dringend is dan bellen ze wel.. Iedereen heeft toch een mobiel tegenwoordig?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Allemaal mooie oplossing MAAR geen oplossing voor de TS... misschien weer een beetje ontopic dan maar? Ben ook benieuwd of het kan (maar denk het niet). Is het trouwens niet zo dat MSN 7 na zoveel tijd offline te zijn geweest weer automatisch aan kan melden? Is dat geen oplossing?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Sierra-NL schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:46:
[...]
Tsja, als het echt dringend is dan bellen ze wel.. Iedereen heeft toch een mobiel tegenwoordig?
Er zijn genoeg mensen die geen zin hebben om te bellen of wat dan ook maar dit is een beetje offtopic.

ontopic: In principe zou het niet mogelijk mogen zijn om op 2 plaatsen ingelogd te zijn. Simpelweg omdat je dan o.a. problemen krijgt als: Op welke PC moet er een bericht-venstertje openen zodra iemand je iets stuurt? Dat zou dan op 2 systemen moeten gebeuren? Ik denk dus dat het niet mogelijk is.

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-08 12:20
Ik denk dat je op de thuis-msn een programmaatje mee moet laten draaien dat automatisch weer inlogd op msn wanneer jij klaar bent met je webmessenger op een andere pc.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Gaat je vast niet lukken :) Ik keek maar es naar de Remote Desktop mogelijkheden :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18

UTM

Of je installeer RealVNC (www.realvnc.com) en je installeert een server-functie op je WS (met MSN aan) en je installeert op de PC @ werk een client-functie. Snel, makkelijk en doeltreffend ;)

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-08 12:20
w03f schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:53:
Of je installeer RealVNC (www.realvnc.com) en je installeert een server-functie op je WS (met MSN aan) en je installeert op de PC @ werk een client-functie. Snel, makkelijk en doeltreffend ;)
Remote Desktop is ook zoiets, alleen wat veiliger en van MS.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Je kan inloggen op je hotmail en dan bij contactpersonen kijken, heb je in 1 oogopslag gelijk wie online is.

ff een voorbeeldje
Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/msn.JPG

Heb wel ff de gevoelige info onleesbaar gemaakt ;) voordat ik mijn contacts met spam opzadel.

Damn, kom er net achter dat deze functie alleen werkt op de PC waarmee je op MSN bent aangemeld.

[ Voor 61% gewijzigd door Luppie op 02-09-2005 17:14 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Wat betreft het inloggen vanaf B terwijl A online is...
Dan vliegt A eruit en krijgt A een melding dat er vanaf een andere locatie ingelogd is...

"Je bent bij messenger aangemeld op een andere computer"
"Klik hier om je nogmaals aan te melden"

[ Voor 49% gewijzigd door I Am Weasel op 02-09-2005 17:18 ]

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 11:02

Spruit_elf

Intentionally left blank

trillian (zie google) gebruiken en dan de IM anywhere plugin (te vinden op de trillian site) instaleren doet precies wat de TS wil

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:23
Een miss beetje omslachtige manier, maar werkt wel: Nutteloos account maken en al je contacten daarop toevoegen. Je maakt dus zeg maar een kopie van je huidige account.
Als je dan op machine 2 inlogt, log je dus in met status "offline weergeven" en kan je gewoon zien wat je thuis ook zou zien. Nadeel is dus dat je wel beide lijsten up2date moet houden en dat als je lijst uit meer dan alleen maar BrEeZaH bestaat ( ;) ) deze niet zo snel jou 2x erin zullen hebben.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Lijkt me niet kunnen, aangezien je nogal een probleem krijgt met routing. Je kan moeilijk het pakketje naar MSN A en MSN B sturen. Het is of MSN A of MSN B. Je kan toch ook niet je auto doormidden zagen, en dan met de ene helft naar Amsterdam gaan en de andere helft naar Parijs :).

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Termi schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:51:
Lijkt me niet kunnen, aangezien je nogal een probleem krijgt met routing. Je kan moeilijk het pakketje naar MSN A en MSN B sturen. Het is of MSN A of MSN B. Je kan toch ook niet je auto doormidden zagen, en dan met de ene helft naar Amsterdam gaan en de andere helft naar Parijs :).
Je kan wel een kopie maken van die auto en die naar Amsterdam en Parijs sturen ;)
Net zoals jabber ongeveer werkt, daar kan je in principe zoveel clients laten inloggen als je wilt.
Je moet gewoon iets als een proxy gebruiken, geen idee of zoiets voor MSN Messenger er is.

Verwijderd

Is nog wel even de vraag waarom je dit wilt maargoed :).

Een oplossing is gewoon je computer thuis te besturen via het internet. Je kan dan gewoon op die PC kijken wie er online is en als het nodig is ook gewoon berichten sturen want je bestuurt dus de PC thuis. Dit kan helemaal gratis via LogMeIn.com. Werkt heel makkelijk & snel. Gebruik het ook regelmatig. Vergeet niet een snelkoppeling op het bureaublad te maken naar de PC, gaat wat sneller dan steeds naar logmein.com te gaan, in te loggen en op de PC te klikken om te connecten (die snelkoppeling maak je bij Computer Settings oid).
Pagina: 1