[ERP] erp voor voedingindustrie

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 21:22
hoi tweakers

ik heb de opdracht gekregen om een erp software pakket te zoeke voor de voedingindustrie
nu ben ik aan het zoeken geslage maar eigenlijk weinig resultaat.
nu zou ik graag willen weten of iemand hier ervaring heeft met een erp pakket die gemaakt is voor deze branche.
en welke erp pakketen er op de markt te verkrijgen zijn op dit gebied.
natuurlijk zet ik mijn zoektocht zelf ook voort.

alvast bedankt.

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

Smile !!!

• dimane
is dit pakket gericht op deze branche ik kan er namelijk op de site niet echt veel over trugvinden <<ik zie et al :$

[ Voor 9% gewijzigd door dimane op 02-09-2005 15:35 ]

Verwijderd

Wat vreemd. Als ik in google ERP voedselbranche intik, krijg ik als een van de eerste links:
http://directory.i-une.co...re/Bedrijfsprocessen/ERP/

Heb verder niet gekeken, want het interesseert me niet zoveel, die voedselbranche, maar dit duurde 1 seconde. Het lijkt me daarom kras dat je niet nog een link kunt vinden als je, pak m beet, 20 seconden gaat zoeken. ;)

• dimane
die sites had ik ookal gevonde maar was tog niet helemaal wat ik zocht.

Verwijderd

Dit lijkt me anders precies wat je zoekt. :?
http://www.schouw.org/sch...ew.nsf/web_pages/frame_nl

Die bieden een standaard ERP pakket aan, met aanpassingen speciaal voor de voedselbranche.....

Wij gebruiken trouwens eB2. Daar zou je eens naar kunnen kijken of informeren of zij ook jullie branche kunnen ondersteunen.
www.qad.com
Waarschuwing: dit is een erg complex pakket, dus lastig te beheren. En ongelooflijk duur. Gehele implementatie bij ons en alles erop en eraan kostte 500.000 gulden........

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Overigens is het implementeren van ERP niet iets wat je 'even' doet, het zijn complexe programma's. Even 'n servertje neerzetten en het pakket installeren is lang niet genoeg.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Hoe groot is het bedrijf?

www.sap.com
is te gebruiken in elke industrie :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Nou met zo'n topicstart kunnen we natuurlijk niet al te veel. Je geeft wel aan dat je je zoektocht voortzet, maar voortaan kun je beter eerst zoeken, alle software die je gevonden hebt op een rijtje zetten, kijken wat er aan je wensen voldoet en wat niet en dan pas een topic openen. In dit topic mis ik wat we graag in een TS op GoT zien, namelijk eigen inzet. Verder geef je wel heel weinig informatie over het bedrijf en dergelijke :) Oh ja, check ook even of de N op je toetsenbord het nog wel doet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 16:03 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.