[ASP] export naar Excel -> pagina setup/layout

Pagina: 1
Acties:

• weca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-04 20:01
Ik ben bezig met het exporteren van gegevens uit een access DB naar excel via asp. Het moet een bestand worden met daarin competitiegegevens.

De gegevens export werkt perfect (dus uitslagen staan waar ze moeten staan). Alleen de cellen moeten op een juiste manier bewerkt worden (bv text moet passend zijn in cel (shrinktofit), rijhoogte maximaal 60, kolombreedt maximaal 14 of 17).

Helaas willen die 3 laatste dingen niet lukken, heeft iemand een oplossing of tip hoe ik te werk kan gaan om in de aspcode , juist DIE codes toe te voegen om bovenstaand te realiseren.

Ik ben niet bekend met CSS.

bedankt voor reactie

Verwijderd

Ik ben een beetje uit de ASP wereld, maar zou je daar gewoon niet via Excel Automation (Een CreateObject van Excel.Application) kunnen werken? Wat dan altijd erg helpt is in Excel zelf een macro opnemen en dan precies doen wat je met je script wil bereiken. Als je dan ALT-F11 tikt (naar VB-code) zie je precies welke code de macro heeft uitgevoerd om dit te bereiken. D.m.v. dat voorbeeld kan je meestal wel hetzelfde in je code voor elkaar krijgen.

Ik hoop dat je er uit komt.