Fic 503+ met Matrox g200 werkt niet !?!

Pagina: 1
Acties:

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 16:36
Ik heb een fic 503+ (Via SS7chipset) plankje gekregen van een vriend en heb daar een amd k6-2 500 en een Matrox Mystique G200 ingedaan.
Alles gaat goed tot dat ik de drivers voor de G200 installeer. Had de Via AGP drivers geinstalleerd (Versie2.9), de Via Miniport drivers 1.1 (Er is een miniport 1.3 maar die is alleen voor Slot 1 moederborden), en de laatste drivers van Matrox. In de Bios heb ik AGP 2x enabled, Spectrum nog wat disabled, VGA op AGP enabled en IRQ voor VGA enabled.
De compu startte alleen op als ik in de display properties de hardware acceleratie helemaal uit zet. Ik heb vervolgens geprobeerd nogmaals de agp drivers te installeren en hierbij kwam er geen verandering. Ik heb meerdere keren geprobeerd de agp drivers te installeren in verschillende modi (turbo, normaal) en de compu crashde vervolgens tijdens de installatie toen ik hem op normaal wou zetten.
Ik heb vervolgens de AGP driver verwijderd aangezien er ook geen files aangekoppeld waren(Het kan wel kloppen maar ik dacht eerder files te hebben gezien die eraan gekoppeld waren).

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
In de laatste situatie is volgens mij de AGP Driver niet goed geinstalleerd. Maar ook toen ze volgens mij wel goed geinstalleerd waren werkte het niet goed....