Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6021 - Branding verwijderen (is daar een midlet voor?)

Pagina: 1
Acties:

• tim-w
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 08:20

tim-w

TiPisch...

Topicstarter
Ik heb een Nokia 6021 goedkoop op de kop kunnen tikken (wel nieuw en legaal enzo).
Het is een apparaat uit een contractverlenging van T-mobile, en er staat dus ook een T-mobile logo op.

Nou vind ik dat nog niet zo erg, maar waar ik me wel aan stoor is het feit dat er bij het opstarten en afsluiten van het apparaat een T-mobile logo in het scherm komt te staan.
Ook is er een T-mobile thema op de telefoon aanwezig die niet te verwijderen is (via Nokia PC Suite). Ik kan wel een ander thema kiezen, maar het thema van T-mobile blijft alleen-lezen.

Nou zijn er programmatjes die je op je telefoon kan installeren en waarmee je wel de alleen lezen bestanden kan verwijderen (zoals FExplorer en Seleq), maar die zijn niet geschikt voor dit type telefoon (een 'series 40' zoals Nokia het noemt).

Is er iemand die weet hoe ik die branding verwijderen kan?

Ik heb google afgestruind op 'java midlets for nokia' en dergelijke, maar kom daar voornamelijk spelletjes tegen, en geen applicaties om de bestanden lokaal te bekijken...

But Seriously...

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Om de logo's en thema's uit je toestel te krijgen kun je bij een service-point van Nokia vragen om een software-update. Hier kunnen we kosten aan verbonden zijn, maar dan ben je wel alle t-mobile 'troep' kwijt.

don't worry, be happy...

• tim-w
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 08:20

tim-w

TiPisch...

Topicstarter
thnx! ik zie dat er een vlak bij mij in de buurt zit op je website.
ga het deze week nog proberen :)

But Seriously...