Toon posts:

Afbeelding als menu-item in mambo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar dagen aan het proberen om een afbeelding als menu-item te krijgen in mambo 4.5.2.

De site in mambo moet dezelfde look krijgen als http://www.bsa-site.nl/nieuw/nl/php/index.php?id=2, dus elk menu-item een ander plaatje.

Is dit eigenlijk wel mogelijk?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:40
Ongetwijfeld, wat heb je al geprobeerd dan?

Motor onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd om een eigen template te ontwikkelen, met daarin eigen menuitems.
Dit is mislukt omdat ik wel graag het beheer van menuitems in mambo wil houden. Verder heb ik heel de admin nageplozen, en alle eventueel mogelijke sites met info nagezocht.

Heb trouwens ook nog nooit een mambosite gezien met afbeeldingen als menuitem, laat staan met verschillende.

Maar het moet toch zeker wel mogelijk wezen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan je items toevoegen en iedere item een ander id geven. Aan de hand van je id kan je met CSS weer een eigen image aan koppelen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:10:
Je kan je items toevoegen en iedere item een ander id geven. Aan de hand van je id kan je met CSS weer een eigen image aan koppelen :)
OK, daar heb ik eerlijk gezegd nog helemaal niet aangedacht!
Is een mooie optie, maar dat is niet via de adminpage van mambo te regelen.'
Kan wel in het voren een berg regels anmaken in css, maar die id krijgtie niet vanzelf in de adminpage. Het is de bedoeling dat een ander dan ik (stageopdracht) de site gaat onderhouden in de toekomst. En dat zonder te scripten :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:10:
Heb toch jouw raad opgevolgd en heb het geprobeerd ;)
Ik heb het een en ander geprobeerd te wijzigen rond de term mainlevel in het mod_mainmenu.php, iets van $id achter of voor gezet, maar dat werkt niet.

Wil je me misschien helpen met wijzigen van de bestanden?

Via http://home.hdsystems.nl/mainmenu.txt kun je de mod_mainmenu.php en de CSS downloaden. Heb ff in 1 file gezet voor het gemak. Heb dat bij mambo niet zo :P

Alvast bedankt
Pagina: 1