Toon posts:

Oude MSN Messenger laten stoppen met vragen om update*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyz,

Ik heb een vraag over een oude msn messenger versie.
Is het mogelijk om een oude msn messenger zijn mond te laten houden over het updaten?...
Meestal bij zo'n oude msn versie log je in en tijdens hij je probeerd in te loggen geeft hij aan dat je moet updaten.. nou daar heb ik dus geen zin in... (niet voor ik zelf maar iemand anders wil dat niet) update je niet logt hij je ook nie in..

Is er een patch of wat dan ook die msn stopt met vragen om update?

Alsvast bedankt.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zo'n vraag ook weleens gesteld in een msn nieuwsgroep, maar kreeg helaas ook geen oplossing. Volgens mij is er gewoonweg geen oplossing voor. Jammer maar helaas, ik gebruik zelf ook nog 6.2.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Oude Messenger versies worden niet meer ondersteund, vandaar dat je niet in kunt loggen. Dit is gedaan ivm bugs en veiligheidsproblemen, die in nieuwere versies verholpen zijn.

ps. Deze vraag hoort eigenlijk in Software Algemeen ipv in het Spielerij forum :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Dit heeft niets met Spielerij te maken. Een schopje richting -> Software Algemeen en een titelfix.

• Noork
  • Niet online
dreeke schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:41:
Oude Messenger versies worden niet meer ondersteund, vandaar dat je niet in kunt loggen. Dit is gedaan ivm bugs en veiligheidsproblemen, die in nieuwere versies verholpen zijn.

ps. Deze vraag hoort eigenlijk in Software Algemeen ipv in het Spielerij forum :)
Met 6.2 kun je prima inloggen. Alleen om de week krijg je een update melding. Die zou ik er ook wel uit willen hebben. Maar inderdaad, alles voor 6.2 kun je niet meer inloggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Noork op 02-09-2005 13:45 ]

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
je moet ff na configuratiescherm,
*windows firewall
*uitzonderingen
ff daar windows messenger afvinken.

succes!

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
exempt schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:55:
*windows firewall
*uitzonderingen

succes!
*kuch* ik kan me niet voorstellen dat iemand die een oude msn prettiger vind nog windows firewall heeft aanstaan

ik iig niet :|
verder kan msn dan helemaal niks meer, dus het klopt nog niet ook

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Noork
  • Niet online
exempt schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:55:
*windows firewall
*uitzonderingen

succes!
Dit is heel wat anders. Het gaat om het inloggen met een oudere versie zonder update meldingen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Misschien niet de oplossing waarop je zit te wachten: maar waarom wil die persoon niet upgraden? Al die extra zooi bij de nieuwe msn versie kan je er prima uitslopen. Als je ziet hoe kaal mijn msn 7 versie is, dan is het net een van de eerste versies :)

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:59:
Misschien niet de oplossing waarop je zit te wachten: maar waarom wil die persoon niet upgraden? Al die extra zooi bij de nieuwe msn versie kan je er prima uitslopen. Als je ziet hoe kaal mijn msn 7 versie is, dan is het net een van de eerste versies :)
Inverband met zijn snelheid van pc en geheugen 64mb en als hij ook nog is andere dingen hierbij doet trekt heel msn messenger alles weg. En al die extra zooi van msn messenger zitten in de oudere niet en zal die meer dingen tegelijk kunnen doen.

Verwijderd

Ik gebruik (op een snelle pc) ook nog msn 6.2, omdat ik die veel fijner vind werken. Ik wil niet al die extra functies. Het is toch van de zotten dat je al die functies er eerst uit moet slopen voordat je het programma goed kan draaien, als je ook msn 6.2 kan draaien die ook ngo eens een stuk minder zwaar is.

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:12:
Ik gebruik (op een snelle pc) ook nog msn 6.2, omdat ik die veel fijner vind werken. Ik wil niet al die extra functies. Het is toch van de zotten dat je al die functies er eerst uit moet slopen voordat je het programma goed kan draaien, als je ook msn 6.2 kan draaien die ook ngo eens een stuk minder zwaar is.
Ben ik helemaal met je eens. Ik begrijp niet dat een simpel messenger programma net zoveel bronnen moet gebruiken als bijvoorbeeld Word. Ik blijf voorlopig ook bij 6.2.

Verwijderd

dreeke schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:41:
Volgens de site van msn problems:

It is important to always use the latest stable release of MSN Messenger and to download it from the official website if you want to avoid getting problems. If you download MSN Messenger from a different website you risk installing a version that is not up-to-date or getting a file that is infected with a virus or other malicious code such as spyware.

Op dit moment is MSN Messenger 7 de meest recente versie.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan wel zo zijn Clouddog maar het probleem is dat die gast de oude msn versie wil gebruiken omdat het anders zijn pc neer haald. Dat is alles.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 01:13

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

6.2 hier. Ik zit er niet mega vaak op maar afentoe is het toch wel leuk.
Because newer isn't always better. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Dit las ik gister op GoT:

Disable the update notifications for MSN Messenger
add DWORD DisableUpdates with value 1 to HK_LOCALMACHINE\Software\Microsoft\
MessengerService\Policies\

Ik weet niet of het werkt, maar ik denk het wel :)

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 03:19

j86

Hmm, ik zoek ook nog een ouwe messenger, voor op mn P-90!
Staat Win95 op, en hij blijft ook zeggen dat je moet updaten (je kunt zelfs niet meer inloggen, updaten is verplicht).
Maar die nieuwere versie werkt niet onder Win95, dus kan ik nog niets :'(

Doe het nu maar zolang met Bitlbee, maar Messenger vind ik toch een stuk fijner...

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:34

markvt

Peppi Cola

"windows messenger 4.7.3001" die werkt anders prima. zonder winks, irritante schermvullende smilies etc..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 03:19

j86

Heb je toevallig een link waar ik die kan downloaden? En gaat ie niet de hele tijd zeuren dat je moet updaten?
Zou perfect zijn als ie onder win95 werkt!

Verwijderd

joswillems86 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:38:
Heb je toevallig een link waar ik die kan downloaden? En gaat ie niet de hele tijd zeuren dat je moet updaten?
Zou perfect zijn als ie onder win95 werkt!
Ik weet niet hoe relevant dit nog is voor je, maar hier is vanalles voor msn te vinden, inclusief zo'n beetje iedere versie die er bestaan heeft.

http://msn.techzine.nl/downloads
Pagina: 1