Scriptinterface iTunes en Server bezet

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Ik heb al lange tijd iTunes geinstalleerd staan omdat ik ook een iPod bezit. Nu heb ik sinds een half jaar of wat een diNovo set van Logitech en krijg ik vanaf het moment dat ik de set had geinstalleerd heel de tijd (vooral tijdens opstarten en afsluiten) de melding:
1 of meer programma's maken gebruik van de scriptinterface van iTunes, weet u zeker dat u wilt stoppen?
of dat de server bezet is en dat je die moet activeren (hierbij staat noch een melding dat het om iTunes gaat noch dat het met Logitech te maken heeft)

Aangezien beide popups zijn opgetreden nadat ik de diNovo set heb (hiervoor had ik een Logitech bluetooth MX zonder problemen) denk ik dat het hiermee te maken heeft.

Nu de vraag: Hoe kan ik deze irritante meldingen laten ophouden zonder XP te herinstalleren?

[ Voor 4% gewijzigd door eerdepeer op 02-09-2005 13:11 ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Ik heb exact hetzelfde probleem! Ik heb XP-MCE2005 + DiNovo. Bij mij doet het problee zich voor bij afsluiten van iTunes. Dat gaat dus niet goed.

Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden.

Overigens als ik de pc naar slaapstand breng, en ik herstart het zaakje, dat doet de bluetooth-stack het niet goed met als gevolg dat keyboard en muis niet werken. Superk*t is dat. Zijn er meer mensen met dit probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Witte op 02-09-2005 14:07 ]

Houdoe

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 09:24
Hmm, ik gebruik die slaapstand nooit. Wat je kan proberen (ik had het soms na connecten van mn p800) is de bttray.exe in je taskmanager killen en restarten, soms werkt dat.

Al met al blijft bluetooth maar een gammele pauperverbinding. Hoewel het op mn mac wel zonder problemen werkt heeft het op mn windowskar nog nooit zonder problemen gewerkt.