Toon posts:

htpc case die past bij goudkleurige marantz amp...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Lang geleden dat ik hier nog geweest ben... Ik heb mezelf getracteerd op een Marantz PM-7200 K.I. Signature. Nu wil ik toch eens mijn htpc in een klassevol kistje hebben die mooi past bij het goud-champagne kleur van de marantz en liefst een beetje dezelfde klasse uitstraalt. (huidige case = cheap mid-tower). Alleen, de meeste kisten dat ik tot nu toe gevonden heb zijn zilver of zwart.

Er moet een volwaardig moederbord in kunnen, een dvd-speler, als er ruimte voorzien is om nog een writer bij te stoppen is dat leuk maar das niet echt broodnodig en een harde schijf. Op gebied van kaarten moet er voldoende plaats zijn voor een agp videokaart, een pci geluidskaart en een (best wel grote) pci tv kaart.

De marantz versterker ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.platinumhome.ie/shop/images/marantz/marantz-PM7200-large.gif

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien kun je nog ergens een oud defect champagne model voor een paar euro opduiken en daar de PC in zetten. Verder geef ik je weinig kans dat je zoiets zomaar kunt kopen...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Misschien dit iets?
Afbeeldingslocatie: http://www.benedictus-shop.de/shop/images/HV5%20gold.jpg

Ik ga voor je op zoek...toch geen ruk te doen vandaag

Ik weet dat Accent champagne kleurig HTPC verkoopt. Maar... ze zijn erg moeilijk te krijgen en ze zijn duur. Je moet er gerust een smaak geld voor willen / kunnen betalen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 13:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wist niet dat die Dign kasten in champagnekleur bestonden.

De vraag is natuurlijk nu, komt dit kleur overeen met Marantz goudkleur?
Als ik daarover zekerheid zou kunnen krijgen koop ik gewoon zo een kast want ik vind die Dign kasten enorm knap qua design. (Ja, ik weet dat die flink wat geld kosten, ik heb het er voor over)

Edit: ow jah, ik vrees dat een kapotte marantz niet zo makkelijk te vinden gaat zijn, anders was dat uiteraard helemaal ideaal qua look (en ze zijn groot genoeg om er een mooi systeempje te kunnen in leggen)

greetz,
DaPew

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 15:36 ]