Nu ik een nieuw huisje krijg wil ik eigenlijk ook een keer nieuwe AV equipment. De oude meuk die ik nu heb staan mag ondertussen wel een keer weg. Ik kijk tegenwoordig bijna alleen nog maar digitale televisie (gratis DVB-C kastje gehad van mijn kabelaar Caiway, goeie actie van Caiway) en dat bevalt me nogal goed. Nu ben ik alleen een beetje tegen allerlei soorten hardware onder mijn TV. Stuk voor stuk zien al die kastjes er allemaal best strak uit, maar bij elkaar is het gewoon een zooi. Maw: hoe meer het geïntegreerd kan, hoe beter.
Nu vroeg ik mij dus af, zijn er eigenlijk al TV's (of plasma's of LCD's) met een ingebouwde DVB-C tuner, of met uitbreidmogelijkheden voor een DVB-C tuner? Of zijn er misschien home-cinema systemen incl. DVB-C tuner?? Ik zou het leuk vinden als ik mijn nieuwe set niet al moet beginnen met een extra STB.
Ik heb al het nodige ge-googled, maar echt ver kom ik niet. Bestaat het nog niet? Of kan ik niet google-en?
Nu vroeg ik mij dus af, zijn er eigenlijk al TV's (of plasma's of LCD's) met een ingebouwde DVB-C tuner, of met uitbreidmogelijkheden voor een DVB-C tuner? Of zijn er misschien home-cinema systemen incl. DVB-C tuner?? Ik zou het leuk vinden als ik mijn nieuwe set niet al moet beginnen met een extra STB.
Ik heb al het nodige ge-googled, maar echt ver kom ik niet. Bestaat het nog niet? Of kan ik niet google-en?