Msi k8t Neo cooler vervangen

Pagina: 1
Acties:

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 16:50
Als ik mijn cooler wil vervangen van mijn msi k8t neo dan levert dit mij nogal veel problemen op met dit mobo, nl. Als ik alles los heb gemaakt het zwarte hendeltje en de zilvere klip. en ik probeer dan mijn cooler er af te halen.
Word mijn Cpu uit de socket mee getrokken, lijkt me niet echt de bedoeling.
De Cpu zit dan ook helemaal vast geplakt aan de cooler.

Het lijkt wel of de hendel van de socket de cpu niet goed afsluit.

Nu breekt me dus elke keer het zweet uit als ik mijn cooler wil vervangen, gelukkig doe ik dat niet al te vaak. maar kloppen doet er iets niet.

Nu heb ik al eens een mobo zo aan zijn einde geholpen, zonder dat ik er eigenlijk wat aan kan doen, want je moet toch zo je cooler moeten kunnen vervangen.

Doe ik nu iets fout?, of is dit gewoon een fout bij dit type mobo??

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
je moet eerst de boel warm maken dan blijft de cpu zitten. Dus effe de pc laten draaien en dan pas verwijderen. Trek je toch de cpu eraf dan doet een fohn wonderen, het blok warm laten worden en dan kun je cd cpu er makkelijk af "draaien"

[ Voor 8% gewijzigd door shazam0 op 02-09-2005 10:32 ]

shazam

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 16:50
shazam schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:31:
je moet eerst de boel warm maken dan blijft de cpu zitten. Dus effe de pc laten draaien en dan pas verwijderen. Trek je toch de cpu eraf dan doet een fohn wonderen, het blok warm laten worden en dan kun je cd cpu er makkelijk af "draaien"
Nou dat had ik dus ook gedaan, En de cpu was ook gemakkelijk van het blok af te halen.
Dus ik kan niet echt zeggen dat hij muurvast zat en dat ik daarom mijn cpu uit mijn socket heb getrokken.

Ik vind het maar een raar iets, heb al vaker een cooler vervangen en nog nooit problemen gehad, allen maar bij dit type mobo.