Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Eergisteren heb ik mijn iAudio x5L binnen gekregen en ik heb zojuist via music stream een cd gedownload. Via windows media player 10 afspelen gaat prima. Maar ik heb hem dus ook naar mij x5L gekopieerd en daar wil hij deze cd niet op afspelen. Je krijgt leuk de titel/zanger te zien maar hij wil niet afspelen, wanneer ik hem op shuffle heb staan gaat hij naar een andere cd/nummer.

Bij de licenties staat gewoon dat ik de cd/liedjes kan synchroniseren, dit is toch hetzelfde als naar mp3 speler overzetten.

Bij music stream hebben ze het echter over het synchroniseren naar de mp3 speler via windows media player 10. Ik kan dit echter niet, want WM10 herkent de x5L niet als speler. Komt denk ik doordat windows de x5L als (externe) hardeschijf herkent.

Weet iemand misschien of de x5L beveiligde WMA's kan afspelen en hoe ik dit probleem kan oplossen?

P.S. Ik had hem bij mp3man.nl besteld en van te voren gemaild met de vraag of de x5L beveiligde WMA's kon afspelen, dat was volgens hun geen enkel probleem zolang je daar de rechten toe had, licentie.

Alvast bedankt,

Verwijderd

Het grote Cowon iAudio topic

Je kunt je vraag beter hier stellen. Wellicht kennen ze het probleem er al.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij ondersteunt de X5 helemaal geen beveiligde WMA, overal lees je dat hij "unprotected WMA" kan afspelen, als hij ook nog WMA met beveiliging zou kunnen afspelen dan had het er wel bij gestaan.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

De X5 ondersteunt inderdaad nog geen DRM. De firmware daarvoor komt in september, volgens dit topic op iaudiophile.net. Ze werken ook aan een PlaysForSure-licentie.

Nog even geduld dus :)

Verwijderd

MPmad schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:04:
De X5 ondersteunt inderdaad nog geen DRM. De firmware daarvoor komt in september, volgens dit topic op iaudiophile.net. Ze werken ook aan een PlaysForSure-licentie.
PlaysForSure is iTunes toch? Ik dacht dat Apple dat voor zichzelf hiedl of vergis ik me nu? :?

Verwijderd

Playsforsure is van Windows Media Player. Apple heeft een ander soort beveiliging ..

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

PlaysForSure is de Microsoft DRM in WMA-bestanden, zoals bijvoorbeeld de Zen Micro & Zen Sleek ondersteunen met hun MTP-firmwares. De Apple DRM is "FairPlay" (die inderdaad eigenlijk niet zo fair is).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Al die namen lijken ook zo vreselijk op elkaar... Het leek me al sterk dat Cowon als eerste een licentie van Apple kreeg. Ik heb gelukkig geen muziek met DRM.
Pagina: 1