Ik heb mijn site, www.hiddedevries.nl, opnieuw ontworpen, en er nu voor gezorgd dat mijn site valid is. Ik heb hier naast me een boek liggen over redesign met XHTML en CSS, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. De basis van de site is nu af, en hij doet het prima. Dat wil zeggen, in Opera, Firefox en Safari. Maar in Internet Explorer blijkt hij niet helemaal goed te werken.
Ter illustratie:

Hoe kan ik dit oplossen?
Verder nog iets: bij 'Creaties' op mijn site heb ik een paar dingen die ik heb gemaakt staan. Links een thumbnail (float:left) , en rechts een beschrijving (float:right). Om alle creaties goed onder elkaar te krijgen heb ik dat nu opgelost door tussen 2 creaties '<br />' te zetten. Dat werkt goed, alles staat nu zoals ik het wil hebben. Maar ik meende gelezen te hebben dat je de tag <br /> zoveel mogelijk moet vermijden, dus is er hiervoor ook een oplossing in CSS?
Derde en laatste vraag: wat vinden jullie van het ontwerp?
Ik heb zelf al de nodige moeite gedaan, door goed het boek 'Modern Redesign' te bestuderen, en wat rond te neuzen op de site van het W3C, tot nu toe nog zonder succes..
Ter illustratie:

Hoe kan ik dit oplossen?
Verder nog iets: bij 'Creaties' op mijn site heb ik een paar dingen die ik heb gemaakt staan. Links een thumbnail (float:left) , en rechts een beschrijving (float:right). Om alle creaties goed onder elkaar te krijgen heb ik dat nu opgelost door tussen 2 creaties '<br />' te zetten. Dat werkt goed, alles staat nu zoals ik het wil hebben. Maar ik meende gelezen te hebben dat je de tag <br /> zoveel mogelijk moet vermijden, dus is er hiervoor ook een oplossing in CSS?
Derde en laatste vraag: wat vinden jullie van het ontwerp?
Ik heb zelf al de nodige moeite gedaan, door goed het boek 'Modern Redesign' te bestuderen, en wat rond te neuzen op de site van het W3C, tot nu toe nog zonder succes..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 09:15 ]