Tweakers,
Bij het installeren van Visual Studio .Net op een Win2k machine die volledig up-to-date is krijg ik de volgende foutmelding (uit de event log). Voor wie de installatie van VS.Net kent, het gaat fout bij het installeren van de prerequisuits (frontpage extensies en setup files, het .Net framework is wel goed geïnstalleerd)
Ik heb al vanalles geprobeerd, waaronder:
-machine volledig geüpdate
- google zoeken op 'The instruction at xxxxx ' en vele andere zoektermen
Dit geeft altijd veel restultaten, maar nooit met runmsi.exe. Meestal met explorer of zoiets.
- De vorige zoekterm maar dan met runMsi geeft geen resultaten
-Zoveel mogelijk toepassingen/services afgesloten (virusscanner, firewall, mssql, ...)
-opstarten in veilige modus en dan proberen te installeren levert het zelfde probleem.
Maar dit alles heeft niet geholpen. Hebben jullie nog een mogelijke oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
Bij het installeren van Visual Studio .Net op een Win2k machine die volledig up-to-date is krijg ik de volgende foutmelding (uit de event log). Voor wie de installatie van VS.Net kent, het gaat fout bij het installeren van de prerequisuits (frontpage extensies en setup files, het .Net framework is wel goed geïnstalleerd)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Event Type: Information Event Source: Application Popup Event Category: None Event ID: 26 Date: 2-9-2005 Time: 8:25:14 User: N/A Computer: HCS-WS08 Description: Application popup: RunMSI.exe - Application Error : The instruction at "0x0040db80" referenced memory at "0x0041c200". The memory could not be "written". Click on OK to terminate the program Click on CANCEL to debug the program |
Ik heb al vanalles geprobeerd, waaronder:
-machine volledig geüpdate
- google zoeken op 'The instruction at xxxxx ' en vele andere zoektermen
Dit geeft altijd veel restultaten, maar nooit met runmsi.exe. Meestal met explorer of zoiets.
- De vorige zoekterm maar dan met runMsi geeft geen resultaten
-Zoveel mogelijk toepassingen/services afgesloten (virusscanner, firewall, mssql, ...)
-opstarten in veilige modus en dan proberen te installeren levert het zelfde probleem.
Maar dit alles heeft niet geholpen. Hebben jullie nog een mogelijke oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt