Toon posts:

[Win2000/XP] Problemen met Senao PCMCIA (Code 10)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai hai,

Aangezien ik op vakantie ga en graag wat wil kunnen internetten heb ik afgelopen week een wireless pcmcia kaartje gekocht van Senao (NL-2511CD PLUS EXT2). Nu druk ik die in het PCMCIA slot van m'n Toshiba Sattelite 1800-314, en heeft het één keer even gedaan. Sindsdien vertikt hij het om hem te starten, want in apparaatbeheer geeft hij nu Code 10 - Kan apparaat niet starten aan.

Ik heb hem op een WinXP pro SP2 en een W2K pro SP4 systeem getest, maar beiden geven dezelfde klacht.

Een BIOS update is uitgevoerd - laatste drivers van de Senao website zijn gedownload en geinstalleerd - Nieuwste drivers van de ALi chipset zijn geinstalleerd...

Iemand nog een ideetje waar het aan kan liggen? ;(

Verwijderd

Het gehele apparaat uit apparaatbeheer verwijderen, je kan het eventueel proberen in de veilige modus :) Anders zou je een reinstall van Windows kunnen overwegen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem dus op twee identieke notebooks geprobeerd met fonkelnieuwe installaties

En uit apparaatbeheer verwijderen en opnieuw laten detecteren helpte ook niet helaas...

Verwijderd

Kaart al eens omgeruild, misschien is de kaart dan gewoon stuk? :)

Verwijderd

Topicstarter
zou inderdaad kunnen. 'k ga em ff testen op een ander type notebook

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem zojuist op een nieuwe Promedion notebook getest, en hij werkte in één keer vlekkeloos.

Verwijderd

Topicstarter
'k heb nu de drivers van PRISM geinstalleerd, nu geeft hij geen fouten in apparaatbeheer maar ziet hij hem als een gewone LAN netwerkkaart |:(

Weird!! 8)7
Pagina: 1