Toon posts:

Aantal onduidelijkheden over DVD-recorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weer een vraag over een dvd recorder.

Ik wil een DVD recorder gaan aanschaffen, maar weet nog niet welke, omdat ik nog enig advies van jullie nodig heb _/-\o_ . Ik heb gezocht op de fora, maar kan niet echt een antwoord vinden op mijn vragen.

Ik heb nu de Liteon 5045 en een Panasonic op het oog, maar sta volledig open voor andere merken...
De DVD recorder die ik wil hebben, moet gebruikt kunnen worden als mp3 speler / jukebox.
Nu kan zo'n beetje elke DVD recorder dat, maar ik heb toch wat vraagjes :

1. Hoe kan ik mijn MP3's van mijn laptop naar de recorder over zetten ? Branden zal wel kunnen, maar is het ook mogelijk via USB / Firewire ? Of misschien met een cardreader ?
2. Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met het afspelen / navigeren van de vele mp3's die hij op zijn harde schijf heeft staan ?

Nog een ander vraagje :
3. is het mogelijk om een DVD met speelfilm regelrecht te kopieren naar de HDD van de recorder ?

Alvast bedankt.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Betreft de keuze lite-on panasonic zou ik zeggen lees het lite-on topic en lees op bijv. kieskeurig de revieuw van de panasonic.(éénvoudige keuze, lijkt mij) Pioneer schijnt ook zeer o.k. te zijn. Philips is zoals gewoonlijk over het algemeen ruk.
Maar als je veel mp's wilt afsplenen, niet alle spelers kunnen mp3-DVD's spelen wel mp3-CD's Ook veel players kunnen mp3's niet shuffelen (raar maar waar) Een gehuurde/gekochte speelfilm is vaak niet naar hdd te kopieren ivm beveiliging, maar daar zullen best firmware hacks voor zijn.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je antwoord,
maar ik wil mp3's kunnen afspelen vanaf de hdd. Dat kan lang niet elke recorder. En als ie dat zou kunnen dan zou ik willen weten hoe handig dat gaat..

Verwijderd

Voor je vragen wil ik dit topic graag open houden, maar het moet niet verzanden in een "wat moet ik kopen" topic. Daar kun je beter even een kijkje op kieskeurig.nl voor nemen.