Toon posts:

Fujitsu Scaleo L geen extra harde schijf of DVD Rom?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mensen,

ik heb pas een Fujitsu Scaleo L aangeschaft, en wilde mijn oude dvd-rom erin bouwen, maar er zit maar 1 aansluiting voor mijn harde schijf (& dvd-writer)..... Kan dit of zit ik gewoon verkeerd te kijken.... En mocht ik het goed zien, is er dan een andere oplossing of moet ik dan gewoon een externe dvd rom aanschaffen?

bij voorbaat dank.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:10

Tomatoman

Fulltime prutser

Wat voor moederbord zit erin? Via http://www.fujitsu-siemens.com/support/ moet je zeker een handleiding kunnen achterhalen. Mocht er inderdaad maar één IDE-aansluiting aanwezig zijn, dan heb je waarschijnlijk een heleboel vrije SATA-aansluiting, hoewel je daar niet zoveel mee kan bij gebrek aan een SATA-dvd-speler.

Wat een stuk goedkoper is dan een externe dvd-romdrive is een kaartje met IDE-controller bijplaatsen. Los daarvan is het de vraag hoe nuttig een tweede dvd-romdrive is als je zelden een-op-een-kopieën van cd's of dvd's maakt.

Verder nog even een quote uit de FAQ :):
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 77% gewijzigd door Tomatoman op 02-09-2005 01:02 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Kees123456, lees voor het openen van een topic eerst CSL policy door zodat je weet wat we van een topicstart verwachten.

Ik zie dat je net nieuw bent op GoT, daarom zou ik je nog eens willen wijzen op de Het algemeen beleid en de De werking van het forum in het kort
Je topic gaat bij gebrek aan eigen inzet dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.