Toon posts:

Mouseover effect verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het scrollover effect/highlightning in menu's, websites en dergelijk werkt niet meer. Waar kan dit aan liggen? Heb ik een instelling over het hoofd gezien?

edit: een betere omschrijving zou 'mouseover' zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 00:13 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

welke browser gebruik je? Mouse-overs e.d. zijn css/dhtml based....dus als je niet met Firefox extensions heb zitten spelen ;) dan moet er niets aan de hand zijn.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
Nitai schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:19:
welke browser gebruik je? Mouse-overs e.d. zijn css/dhtml based....dus als je niet met Firefox extensions heb zitten spelen ;) dan moet er niets aan de hand zijn.
Opera. Het zelfde gebeurd ook in Safari en Camino. Over dock items hoveren werkt ook niet meer. Alle mouseovers in OSX werken niet meer!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag was het probleem ineens weg. Nu is het probleem weer aanwezig. Wederom: geen mouseovers in menu's, dock en websites. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben met dit probleem. Dit is wel heel bizar.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik heb je topictitel even wat duidelijker gemaakt :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Het is idd wel heel bizar; heb je niet iets recentelijks geinstalleerd? Probeer anders een nieuwe user aan te maken, of het probleem daarmee ook gebeurt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vermoed op dit moment dat mijn muis (Logitech® Cordless Mini Optical Mouse) de veroorzaker is. De mouseovers werken nu ineens weer. Ik kan niet uitsluiten als de muis nou de veroorzaker is of niet. Een verse install heeft ook geen effect gehad.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:48

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:48:
Ik vermoed op dit moment dat mijn muis (Logitech® Cordless Mini Optical Mouse) de veroorzaker is. De mouseovers werken nu ineens weer. Ik kan niet uitsluiten als de muis nou de veroorzaker is of niet. Een verse install heeft ook geen effect gehad.
Gebruik je ook Logitech drivers voor die muis dan? Dat zou misschien nog uit kunnen maken?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1