Toon posts:

Welke dedicated server ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik zit even met het volgende: voor een van mijn nieuwe internet projecten ga ik een website draaien met daarop photo gallery's. Als CMS kies ik voor Nucleus, en de images die op de log komen te staan worden allemaal extern gehost op Photobucket. De server moet 1000 users tegelijkertijd aan kunnen.
Zouden julle mij kunnen helpen een keuze te maken tussen één van deze dedicated servers?

http://www.virtuosonetsolutions.com/shop.php?cat=15&

Alvast bedankt !

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan het bedrijf waarbij je de software gaat laten hosten je hier niet gewoon bij helpen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hun mening is natuurlijk niet objectief.

Wil graag gewoon wat reacties van mensen die er wat meer verstand van hebben dan ik

Verwijderd

ze hebben allemaal maar 1tb traffic.. is dat wel genoeg?

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Naast de vraag welke je moet hebben vind ik hun prijzen wel ERG duur... (aan de forse kant dan ;))
vraag eens op www.webhostingtalk.nl bij colocated/dedicated/reseller (etc) aanvragen eens een offerte van een aantal bedrijven, dan ben je 99% zeker goedkoper uit :).

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-02 12:52

TheBorg

Resistance is futile.

Ik zou zeggen sla de Celeron over en neem minstens 1GB RAM, maar eigenlijk kan niemand de vraag beantwoorden. Als het over statische pagina's gaat dan kun ja al af met nog minder dan een Pentium 1GHz en 512MB Ram. Maar hoe snel is Nucleus? Hoeveel scripting ga je aan je pagina's hangen? Zijn er veel database queries nodig om de pagina's te genereren? Etc., etc.

Ik vind de prijzen niet super hoog, maar het kan natuurlijk altijd goedkoper.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Zit nu al beetje op webhostingtalk.nl te kijken.

@The Borg: Minimaal 1 gig ram. Is dit required, of een beetje met oog op de toekomst?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-02 12:52

TheBorg

Resistance is futile.

Je kunt je vraag veel beter neerleggen bij één van de makers van Nucleus, die kunnen wel een schatting maken. Ik denk dat 1GB minimaal is. Zodra een webserver begint te swappen is er geen land meer mee te bezeilen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

Als het niet uitmaakt of de server in de VS of Nederland staat kijk dan ook eens bij http://www.webhostingtalk.com hier kan je leuke aanbiedingen krijgen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn server liever in Amerika staan. 80% van de bezoekers zullen namelijk Amerikanen zijn.

Ik zal de vraag ook even voorleggen aan de makers van Nucleus, bedankt Borg
Pagina: 1