mis een aantal bestanden van een dvd

Pagina: 1
Acties:

• voda
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-07 10:59
Euj,

Ik heb een dvd, die mist een aantal bestanden. Waaronder de video_ts.ifo Ik heb een search op deze site gedaan en vond dat ik het kon verhelpen met ifoedit. Heb ik gedaan maar het lukt niet. De bestanden die ik wel heb zijn de vob bestanden van de film en wel wat ifo bestanden, maar die beginnen net zoals de vob bestanden (de bestandsnaam) vanaf VTS_06_1 tot en met VTS_20_1 Dus ik wou proberen om met DVD Shrink nieuwe files uit te poepen, maar tevergeefs. Hij zeurt over VTS_01_01.IFO Weet iemand een manier om die dvd weer goed te krijgen? Betekent dus voor zover ik weet nieuwe goede ifo's?

greets, janwillem

//edit

plaatje van de bestanden die ik wel heb:

Afbeeldingslocatie: http://voda.morsdood.nl/meuk/bestand.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door voda op 02-09-2005 00:02 ]

• voda
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-07 10:59
niemand die mij kan helpen? Of is het stom weg niet mogelijk?

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik denk dat het niet mogelijk is, als je niet weet hoe het oorspronkelijk was: je mist misschien teveel bestanden, gezien de nummering. Tevens kun je naar mijn idee niet uit de huidige bestanden afleiden hoe de missende bestanden zouden moeten zijn, maar ik ben geen IfoEdit expert. Misschien kun je met b.v. een programma uit de Nero Suite (VisionExpress etc.) (gratis demo op www.nero.com ) uit de huidige bestanden weer een spelende dvd samenstellen.