Menu en frames

Pagina: 1
Acties:

• Eddimello
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een webpage met 3 frames of te wel een topframe, leftframe en mainframe. Het mainframe veranderd de gehele tijd in andere pagina's. Het menu zit nu in de left page (130 pixels breed) en bestaat uit enkel woorden met de links eronder. Ik wil hiergraag een script menu maken met een soort boomstructuur of te wel:

- item A
item 2
item 3
- item B
item 3
item 4
- item C
enz enz

Als men nu kijkt naar de woorden item dan wordt dat te breed en kan dit niet over het mainframe heen. Is er een manier dat het wel over het mainframe heen kan? Ik moet namelijk met frames werken en heb geen andere keuze....

Wie heeft de oplossing!! :)

Eddie

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:25

crisp

Devver

Pixelated

Nee, je kan niet 'over' frames heen. Je kan wel vanuit een frame objecten tonen in een ander frame.
Waarom moet je met frames werken? Het is immers een achterhaalde techniek...

Intentionally left blank

• Eddimello
  • Niet online
IK zou niet weten wat de andere oplossing is. Ik moet immers elke keer een andere pagina op de plek van main kunnen laden. Het gaat namelijk om een bestellijst die door een database wordt gegenereerd. Daar krijg ik een html pagina mee die ik elke keer wil laden.

Eddie

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:25

crisp

Devver

Pixelated

iframes of serverside includes come to mind...

Intentionally left blank

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eddimello schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:05:
IK zou niet weten wat de andere oplossing is. Ik moet immers elke keer een andere pagina op de plek van main kunnen laden. Het gaat namelijk om een bestellijst die door een database wordt gegenereerd. Daar krijg ik een html pagina mee die ik elke keer wil laden.
Je kunt het menu toch gewoon includen in elke pagina?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

kan je niet met php gewoon een paginatemplate maken, waar je steeds dynamische inhoud in gaat laden, afhankelijk van op welke knop je drukt? met een databeestje erbij is dat echt binnen no-time in elkaar te draaien.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Eddimello
  • Niet online
Het zal inderdaad met PHP gaan klooien worden. IK ben daar nog niet zo in thuis maar zeker de moeite waard om eens te proberen. Thanks

Eddie

Pagina: 1